【傑仔】 當前離線
中級會員
原帖由 uzone02 於 2008-12-1 11:11 發表 hey yo 我都係傑仔 如果呢樣野係假, 我又唔洗咁急住去報 21歲先報, 25歲出車
TOP
monchai_kit 當前離線
進階會員
Sang890820 當前離線
原帖由 uzone02 於 2008-12-1 11:09 發表 我覺得好有問題囉... 考VAN仔可以渣埋5.5=_=./.. 有事上黎真係實改硬條RULE
da87 當前離線
原帖由 S2k 於 2008-12-1 14:58 發表 其實貨van牌可以揸到咩車架??
uzone02 當前離線
原帖由 jj-200 於 2008-12-1 13:42 發表 有咩問題?
原帖由 da87 於 2008-12-1 18:20 發表 除左基本的五噸半或以下貨車&私家車 亦可以駕駛非營運狀況下的16座小巴同的士(各自有唔同的載人限額)
G544 當前離線
元老會
原帖由 Sang890820 於 2008-12-2 14:30 發表 真係唔知可以揸得的士
*~ICE~* 當前離線
特級會員
原帖由 G544 於 2008-12-2 03:27 PM 發表 的士只係考係營運常識0既姐, 同駕車技術冇乜關係. 反而我唔知連小巴都得wor
必思 當前離線
YANG 當前在線
原帖由 uzone02 於 2008-12-1 11:09 AM 發表 我覺得好有問題囉... 考VAN仔可以渣埋5.5=_=./.. 有事上黎真係實改硬條RULE