原帖由 uzone02 於 2008-12-1 11:11 發表

hey yo

我都係傑仔

如果呢樣野係假,

我又唔洗咁急住去報

21歲先報, 25歲出車


考牌e樣野 越早越好既 時間多d ma= =

TOP

一句到尾

8+1up

TOP

原帖由 uzone02 於 2008-12-1 11:09 發表
我覺得好有問題囉...

考VAN仔可以渣埋5.5=_=./..

有事上黎真係實改硬條RULE


而家有牌個堆一定唔受影響

講真5噸半仲好睇位

TOP

原帖由 S2k 於 2008-12-1 14:58 發表
其實貨van牌可以揸到咩車架??


除左基本的五噸半或以下貨車&私家車
亦可以駕駛非營運狀況下的16座小巴同的士(各自有唔同的載人限額)

TOP

原帖由 jj-200 於 2008-12-1 13:42 發表


有咩問題?

VAN仔既車種同5.5 都唔同

簡單黎講

你係一個中5既學生, 你會唔會走去做大學既功課先


我個道理係咁囉

TOP

原帖由 da87 於 2008-12-1 18:20 發表


除左基本的五噸半或以下貨車&私家車
亦可以駕駛非營運狀況下的16座小巴同的士(各自有唔同的載人限額)


真係唔知可以揸得的士

TOP

原帖由 Sang890820 於 2008-12-2 14:30 發表


真係唔知可以揸得的士

的士只係考係營運常識0既姐, 同駕車技術冇乜關係.
反而我唔知連小巴都得wor

TOP

原帖由 G544 於 2008-12-2 03:27 PM 發表

的士只係考係營運常識0既姐, 同駕車技術冇乜關係.
反而我唔知連小巴都得wor

小巴係4.7噸

TOP

呢d要立法既野,邊有咁快實行

TOP

原帖由 uzone02 於 2008-12-1 11:09 AM 發表
我覺得好有問題囉...

考VAN仔可以渣埋5.5=_=./..

有事上黎真係實改硬條RULE

20年前考私家車可以渣5.5噸添...
因為意外多,1989年改例,考到私家車再唔可以渣貨車.

TOP