回覆  kennyleunghk


    就係啦,無需要太考究啦,又唔係娶老婆。
ChingTszHong 發表於 2021-8-27 16:46

娶老婆你都預咗佢有d嘢唔俾知啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

大家諗既角度唔同, 有人肯講係好事
有D post, 見到都費事回, 根本無野想同佢講
   
講下正題, 車 ...
wgpoon 發表於 2021-8-27 17:48



佢遲下日日揸我唸長火都無問題嘅
我有同事都用緊hp, 一套前後千五蚊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 273# kennyleunghk


    而家用緊隻陳年不知名1296P頭CAM晒到粒軟膠制硬化仲要甩埋
都諗緊換隻HP用下
但係佢HOME PAGE勁多款都唔知用乜好
下次出開去睇下算
註: 非長火

TOP

佢遲下日日揸我唸長火都無問題嘅
我有同事都用緊hp, 一套前後千五蚊
kennyleunghk 發表於 2021-8-27 18:37


如果你要Power Magic我有一個係度可以平讓俾你,不過包裝扁晒,
之前以為架車粒夠期買,點知只係燒Fuse,放咗係度兩年。

TOP

樓主,你哋有無試過行70km放手唔掂實個軚盤?睇下個軚盤有無傾向一邊?

TOP

本帖最後由 kennyleunghk 於 2021-8-28 16:43 編輯

今天上完架啦, 安心晒
車房師傅話架車俾70分,  相當高評價
所有野原裝無換過, 車底好靚完全無撞過無浸過水, 佢都話泊多過用
師傅一路睇一路讚架車
本身預要過電腦, 師傅上完架話唔使架啦, 慳返二百啦
不過軚就到期要換

TOP

如果你要Power Magic我有一個係度可以平讓俾你,不過包裝扁晒,
之前以為架車粒夠期買,點知只係燒Fuse, ...
arrychiu 發表於 2021-8-28 01:44



    pm你

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP