啲車價隨時一劈就幾皮甚至成三分一嘅
我唔知會唔會搞到供車會都有call loan嘅新聞發生...

TOP

大陸SUV 25萬先係正價, 20萬樓下先叫吸引

AION HYPTEC 先2X, AION 個品質點都好過AVATR

TOP

回覆  billyyau

依D價位只會助功歐洲車
dominicyu 發表於 2025-6-20 13:14



又唔好咁講,代理入得實有啲信心嘅。
例如中港牌會返上去做生意嗰啲,為咗討好人而焗住選擇較高價位的中國品牌。

TOP

回覆 13# billyyau

要愛國 7/9系列應該岩D

TOP

做生意要車人上上落落就買咗MAXUS 7人車啦

TOP

我諗佢就係賣個牌子
長安x華為x寧德一齊出
全部係國內top tier 大牌

TOP

回復 16 #man.pong

最弊嚟到香港,無人覺得佢哋係大牌子呢     

TOP

11 我冇試過揸,但之前返大陸揸過下12,真係唔錯

TOP

朋友係深圳買左,坐過後座長途都舒服

TOP

如果去到五十幾萬預算買EV,
好多選擇未輪到呢部…………
佢個價mark up咁多,好大程度係品牌效應(對大陸嚟講),
加華為嘅軟件同智駕(香港閹晒)。

無試揸過,不過我揀嘅話,就寧願揀SMART;
剩番啲錢貼PPF、改option都好。

TOP