第日仲有南下架嘛
javacomhk 發表於 2023-5-30 12:40


南下? 叫每架車放低一百幾十萬按金先啦.

TOP

抽唔中啊

TOP

第二輪電腦抽籤
6月5日上午10時至6月8日下午11時59分

TOP

萬幾人申請, 每星期抽得千幾個, 申請人數唔增加嘅情況下, 最壞打算都要幾個月先可能抽中

TOP

萬幾人申請, 每星期抽得千幾個, 申請人數唔增加嘅情況下, 最壞打算都要幾個月先可能抽中 ...
brother-lion 發表於 2023-5-31 09:08


咁咪好囉,等的人滙報下的中伏個案就知道點避啦。

TOP

第二輪電腦抽籤
6月5日上午10時至6月8日下午11時59分
javacomhk 發表於 2023-5-31 16:36

仲駛唔駛再登記?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

仲駛唔駛再登記?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
pbfans 發表於 2023-5-31 11:47


應該要

TOP

其實而家係抽個"港車北上"申請資格? 抽中左就可以提交申請?
之後就可以多次渣車北上而唔洗每次申請?

TOP

其實而家係抽個"港車北上"申請資格? 抽中左就可以提交申請?
之後就可以多次渣車北上而唔洗每次申請? ...
jda 發表於 2023-6-1 01:14



    申請成功咗,每次去都要預約。

TOP

申請成功咗,每次去都要預約。
javacomhk 發表於 2023-6-1 02:10



    要預約都幾麻煩, 返大陸多數即興

TOP