回覆  shingzhk


個個騎26有你咁嘅諗法就好
個人經驗
向紅燈前等緊轉綠燈
有時啲攝車星人會前後轆都過哂 ...
kanduki 發表於 2023-4-28 15:37

最怕係26停燈位攝埋黎近到連頭sensor 都長響,響到轉綠燈

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 9# ason999


    呢個年代好少聽巴士飛站
可能唔少因為冇截車被飛

TOP

回覆  ason999

    呢個年代好少聽巴士飛站
可能唔少因為冇截車被飛
da87 發表於 2023-4-28 23:26


係鬼,我親身試過,係無乜人嘅巴士站有啲巴士佬離遠見唔到有人就站都未過已經轉咗去快線,我剛剛趕到時(巴士未過站)遞手就當時運高睇唔到。激到我mark低detail打去投訴。

TOP

本帖最後由 XML 於 2023-4-29 11:17 編輯

100馬力既車想炒 你以為咁容易?
所以貴車容易炒

TOP

本帖最後由 javacomhk 於 2023-4-29 03:25 編輯

你見咁多女人鍾意買及用貴價名牌包就知啦。道理一樣。

車及包是比人睇嘅用途多的。

TOP

我就覺得, 明明幾十萬至幾百萬買架車番黎, 有車場唔泊, 係要泊街邊, 抄左牌又要嬲又要拗數, 而且入油又要計到盡慳果十蚊廿蚊.

買得車就預左要咁樣洗錢架啦..............

TOP

回覆 16# soccerism

跑唔一定入到車場....
入完出返嚟條數 可能過被人抄幾百次....

TOP

香港地理環境局限, 你需要咩技術呀?
成日見賣2手車話咩心機車, 都唔知TUNE嚟做乜 你原裝都未揸得掂啦

TOP

香港地理環境局限, 你需要咩技術呀?
成日見賣2手車話咩心機車, 都唔知TUNE嚟做乜 你原裝都未揸得掂啦 ...
popo1234 發表於 2023-5-9 13:06


睇二手車網啲盤話改齊料換咗乜乜就避之側吉, 點知條友點操架車, 換埋啲料驗車又麻鬼煩, 真係落track咩, 學你話齋原裝性能都揸唔盡, 分分鐘人地的士小巴仲凶狠過你.

TOP

同意
根本原裝都去唔盡
同埋又唔知D人點搞部車
所以買2手車最好係買原裝, 特別係歐洲車

TOP