237135201 當前離線
中級會員
點解要4k? 我覺得1440p 60fps已經夠 有parking就算用H265+256GB卡都只錄到幾日 via HKEPC Reader for Andr ... bighead 發表於 2021-11-22 18:50
TOP
唔識電腦人 當前離線
進階會員
nganshiu 當前離線
Not ready.
一睇就知佢唔識架啦 真係雜訊小既CAM 1080P都好夠用 夜間低光表現先係重點 盲目追求像素有咩用? IP ... 唔識電腦人 發表於 2021-11-22 23:55
blkbd5 當前離線
NX 當前在線
2k已經系好夠用,更更更重要系,60fps,ultra HDR,極低光攝影! blkbd5 發表於 2021-11-23 02:17
我用 U1000 都係 set 2k 60fps, 2k 一般夠, smooth 都好緊要! NX 發表於 2021-11-23 13:29
Xeony 當前離線
rockie577 當前離線
15灰熊 當前離線