點解要4k? 我覺得1440p 60fps已經夠
有parking就算用H265+256GB卡都只錄到幾日

via HKEPC Reader for Andr ...
bighead 發表於 2021-11-22 18:50



   假如係路口位移動偵測一日就爆!

TOP

點解要4k? 我覺得1440p 60fps已經夠
有parking就算用H265+256GB卡都只錄到幾日

via HKEPC Reader for Andr ...
bighead 發表於 2021-11-22 18:50



    一睇就知佢唔識架啦
真係雜訊小既CAM 1080P都好夠用
夜間低光表現先係重點
盲目追求像素有咩用?
IPHONE 個鏡頭夠冇ANDROID系列咁高像素啦, 但影相拍片從來都冇輸過

TOP

一睇就知佢唔識架啦
真係雜訊小既CAM 1080P都好夠用
夜間低光表現先係重點
盲目追求像素有咩用?
IP ...
唔識電腦人 發表於 2021-11-22 23:55


高fps也重要

TOP

2k已經系好夠用,更更更重要系,60fps,ultra HDR,極低光攝影!

TOP

2k已經系好夠用,更更更重要系,60fps,ultra HDR,極低光攝影!
blkbd5 發表於 2021-11-23 02:17

我用 U1000 都係 set 2k 60fps, 2k 一般夠, smooth 都好緊要!

TOP

我用 U1000 都係 set 2k 60fps, 2k 一般夠, smooth 都好緊要!
NX 發表於 2021-11-23 13:29



    U1000,60fps只係還好,其他仲慘!

TOP

Ching 介紹 Blackvue DR900X 可能係因為鏡頭 wide 啲呢,可以一次過影晒對 A 柱。

TOP

回覆 14# blkbd5

認同,可惜 DR900X 無得 set 低 res 高 fps

TOP

4k, 你張SD 卡要幾大?

我iroad x 9 set 1080 30fps....

TOP

......愈講愈復雜
咁師兄們推薦那一部??
只要拍攝清淅, 夜晚低光時清楚
SD 卡預咗用512..

TOP