唔飛GE6 cvt都夠玩而且都幾省油

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
lyh1993 發表於 2021-2-23 09:05

唔知點解 好多 jazz 都會想挑戰 法拉利

TOP

唔知點解 好多 jazz 都會想挑戰 法拉利
jazz2014 發表於 2021-2-23 09:16



    最新個代
大陸改到Lap time快過Fd2

TOP

最新個代
大陸改到Lap time快過Fd2
madebyp90 發表於 2021-2-23 09:19


傳說中既K20a Fit

TOP

唔知點解 好多 jazz 都會想挑戰 法拉利
jazz2014 發表於 2021-2-23 09:16

話晒Honda提供過副偈去跑Formula Ford

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

唔知點解 好多 jazz 都會想挑戰 法拉利
jazz2014 發表於 2021-2-23 09:16


以前架GD3, 只夠挑的士... Benz C 仔都唔夠黎, 尤其是坐得多人....

TOP

本帖最後由 madebyp90 於 2021-2-23 09:47 編輯
傳說中既K20a Fit
ckkong97 發表於 2021-2-23 09:20



    晤係
大陸而家興1.5T地球夢
fit車平,大陸試吓改tubro之後,車架唔錯,Lap time快過fd2R
所以岩一般人玩

TOP

本帖最後由 rockie577 於 2021-2-23 09:53 編輯

3萬買架mazda 3 仲好玩,

可開天窗
4/5AT
加減波

我係香港第一架車係2005 Mazda 3 hatchback 1.5, 2萬幾買, 玩左一年3萬幾賣走

想新買架2017 morning 都得
https://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=446963948&h_vw=y

TOP

唔知點解 好多 jazz 都會想挑戰 法拉利
jazz2014 發表於 2021-2-23 09:16 AM

呢一點解釋唔到我唔係車主

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

晤係
大陸而家興1.5T地球夢
fit車平,大陸試吓改tubro之後,車架唔錯,Lap time快過fd2R
所以岩一般 ...
madebyp90 發表於 2021-2-23 09:35


GK 無留意囉... 以GD/GE前都有人講過可以加Turbo....
套kit, GK5ANROT.... 131->190PS, 155->210nm, 0-100 8s->6.3s

TOP

GK 無留意囉... 以GD/GE前都有人講過可以加Turbo....
套kit, GK5ANROT.... 131->190PS, 155->210nm, 0-10 ...
ckkong97 發表於 2021-2-23 09:59



    http://gic.procar.cc/upfiles/2017143777.pdf
gk5 1:34

http://gic.procar.cc/upfiles/20171217756.pdf
fd2都係禁上下

TOP