要齊Option果d就一定係水貨架啦,淨係張櫈同內籠都已經多選擇好多啦

TOP

睇老闆頭囉,想要大櫈,特別色之類,又或者有其他要求就水貨,起碼架車返到黎係岩自己心水,唔洗又要花時間同錢再去改,如果無咩所謂就行貨

TOP

買水貨喇,買得alphard好多都預咗行中港,就算無行貨保養,本身架車都襟操,重點係設備真係齊D

TOP

睇你需求,我自己會揀水貨,呢D款做得中港腳車就一定襟踩唔易壞,買水貨仲可以揀色揀櫈,行貨果d set死左未必有心水的配搭

TOP

由10系就4至5年換一部新,20系換咗兩部。第一部喺水貨揸咗唔夠一年反咗驚人發現無側氣袋,所以即換行。行問題3.5喺無黑皮籠,黃籠梁好多, 連後USB都無

TOP

香港行貨好多係縮水版。

識玩梗係玩水貨。

TOP

公司車買行貨,私人車買水貨

TOP

公司車買行貨,私人車買水貨
野野夜孩子 發表於 2020-12-9 08:58



    無錯, 水貨有咩事就入你數

TOP

本帖最後由 dizzy86 於 2020-12-9 11:18 編輯
香港行貨好多係縮水版。

識玩梗係玩水貨。
掃馬想機 發表於 2020-12-8 21:28


同意,行貨為左平,為左個價靚D,平必齊你要嘅野

TOP

公司嘢又買水貨嘅﹐想穏陣試下去大昌囉,叫做幾齊款,6年保用仲多過行貨一年

TOP