大車行/代理問題會少些, 但多數貴些, 例如大昌
beyond car, mycar寄賣車還可以, 價錢唔貴, 都預左有小問題要整
想最平一定係28car自己搵, 好多時睇人多過睇車
宜家有上門驗車已經好好多, 但小問題一樣難驗到, 或者驗到都唔同你講, 最好預返些錢去整車
驗車錢千萬唔好慳, 自己上youtube睇下點睇有無大撞, 各車款大小問題要做功課
唔想煩就買新車, 買二手車一定要做research

TOP

本帖最後由 kanduki 於 2020-10-6 12:35 編輯
我都諗住去大昌九展望下既..(不過全新車真係未必考慮, 全新落地就已經折舊..感覺好唔抵)
因為我唔會日日 ...
s42715 發表於 2020-10-5 18:59



真係驚折舊
開始應該買架2萬以下牌費長嘅舊車體驗下養唔養到先
覺得ok嘅出年就繼續養或者換過架
覺得養唔掂嘅隨時收手劏咗佢都係輸有限$$

TOP

本帖最後由 gn01119056 於 2020-10-8 08:51 編輯
真係驚折舊
開始應該買架2萬以下牌費長嘅舊車體驗下養唔養到先
覺得ok嘅出年就繼續養或者換過 ...
kanduki 發表於 2020-10-6 12:15



    唔好買$2萬既車, 整仲貴過架車, 整完又唔值錢
1-3年既二手車係最抵買
你睇返新車折舊, 舊車維修
兩者養車成本好接近, 買越新既車越抵, 係車價比較高
越保值既車, 亦越唔抵買二手
話雖如此, 新手建議玩JAZZ, 雖然平平無奇, 但比新手入門學野非常合適
熟左市場再搵岩自己既, 抵玩既車

香港養車最少都$5千/月, UBER的士一定好好多
但自己揸車可以隨便去係取代唔到
最後都係睇錢, 自己夠唔夠錢養
未置業既建議投資存錢先
當然你想享樂先亦可以

純粹建議, 每個人有自己睇法, 無絕對岩錯

TOP

大車行/代理問題會少些, 但多數貴些, 例如大昌
beyond car, mycar寄賣車還可以, 價錢唔貴, 都預左有小問題 ...
gn01119056 發表於 2020-10-6 09:22


明白..
其實第一次買 又咩都唔識既話
我諗選擇只有兩個..一係車廠新車,一係二手車行
BTW, 成日聽D人講,3-4萬樓下既車驗黎都無謂,...行得走得就算

TOP

唔好買$2萬既車, 整仲貴過架車, 整完又唔值錢
1-3年既二手車係最抵買
你睇返新車折舊, 舊車維修
兩 ...
gn01119056 發表於 2020-10-6 15:02


鐘情MINI COOPER..但都係儲下錢先
試QUOTE左三保 P牌要$5900, 07年R56
感覺第一年玩車真係冇咁抵

TOP

明白..
其實第一次買 又咩都唔識既話
我諗選擇只有兩個..一係車廠新車,一係二手車行
BTW, 成日聽D人講,3 ...
s42715 發表於 2020-10-8 15:24


3-4萬樓下既車先搵香港驗車(我估大概$2000)係咁意睇/驗下,過幾個月夠期續牌就大驗,不過到時執正部車條條數就嗱痢喇……

TOP

明白..
其實第一次買 又咩都唔識既話
我諗選擇只有兩個..一係車廠新車,一係二手車行
BTW, 成日聽D人講,3 ...
s42715 發表於 2020-10-8 15:24



mycar, beyond car寄賣車包埋HKMI報告, 應該大問題都會比你知 (我未買過)
大昌個價應該唔平
二手車5年以上小問題就預左一定有, , 你最好都預返每年整0~2萬 (睇你彩數)
自己可以睇下架車基本有無拆過, 龍架大撞, 睇下賣家咩人, 覺得OK就叫驗車
上門驗車好似1300, 自己唔識就最好比人睇睇, 得不償失
波箱, TURBO好多野有事就整成皮野
政府驗車好HEA, 差唔多行得就比你過
我覺得寄賣車都可以睇睇, 又有免費報告

TOP

本帖最後由 gn01119056 於 2020-10-8 16:51 編輯
鐘情MINI COOPER..但都係儲下錢先
試QUOTE左三保 P牌要$5900, 07年R56
感覺第一年玩車真係冇咁抵 ...
s42715 發表於 2020-10-8 15:30



    $5900咁貴, 有無試下快而保, MINI 5年後都係漏油多
MINI都幾好玩的, 漏油通病
日本腳車悶到嘔, 但係易養好多, 係會壞但要整平好多
歐洲車好玩好揸二手車價又平, 但要付出代價, 相對多野整同貴

TOP

回覆 15# s42715


    咁就啱喇,我可能幫倒你。

TOP

回覆 15# s42715


    Facebook 好似有個香港mini group, 你可以join左睇下有冇group友放車。

    坦白講你第一次買車, 不如萬零兩萬買架牌費長的車操下先, 未必一定要一下子就買架dream car, 因為初初揸唔多唔少都要交D"學費", 同埋有時坐人車同自己揸係2回事, 識人初初買車好興奮但揸左幾個月就話揸車壓力大皮費貴又賣車了。

TOP