野野夜孩子 當前離線
進階會員
TOP
pockchop 當前離線
$foo 當前離線
觀星是答案 當前離線
特級會員
tunster 當前離線
aleck_choi 當前離線
亦見到唔少人以為打左燈就大_哂 pockchop 發表於 2020-10-5 11:02
打左燈就大_哂 vs 唔打燈就更加大_哂 aleck_choi 發表於 2020-10-5 03:21 PM
upatchow 當前離線
中級會員
試過,有個南亞,揸住架3.5貨車,硬cut,呠佢都唔理,攪到差啲撞,佢用唔咸唔淡廣東話講:我打左燈喎! ... pockchop 發表於 2020-10-5 15:31
南亞: 我用自己實力轉彎, 做咩呠我~ upatchow 發表於 2020-10-5 03:40 PM
南亞,揸Tesla嗰啲,好守規矩 揸貨車嗰d, 好多亂Q咁黎,要小心⋯ pockchop 發表於 2020-10-5 15:51