指揮燈係選配來,我見好多司機都冇買,轉線小路出大路反之亦然

TOP

亦見到唔少人以為打左燈就大_哂

TOP

如果條線只可以轉右,我見有d人會打,有d人唔打
其實唔打應該都可以?

TOP

雖然唔打燈無犯法
但可以提醒其他道路使用者知道你即將要轉灣 / 轉線
有助降低發生意外既機會

TOP

慳電...完

TOP

亦見到唔少人以為打左燈就大_哂
pockchop 發表於 2020-10-5 11:02


打左燈就大_哂 vs 唔打燈就更加大_哂

TOP

打左燈就大_哂 vs 唔打燈就更加大_哂
aleck_choi 發表於 2020-10-5 03:21 PM


試過,有個南亞,揸住架3.5貨車,硬cut,呠佢都唔理,攪到差啲撞,佢用唔咸唔淡廣東話講:我打左燈喎!

TOP

試過,有個南亞,揸住架3.5貨車,硬cut,呠佢都唔理,攪到差啲撞,佢用唔咸唔淡廣東話講:我打左燈喎! ...
pockchop 發表於 2020-10-5 15:31


南亞: 我用自己實力轉彎, 做咩呠我~

TOP

南亞: 我用自己實力轉彎, 做咩呠我~
upatchow 發表於 2020-10-5 03:40 PM


南亞,揸Tesla嗰啲,好守規矩

揸貨車嗰d, 好多亂Q咁黎,要小心⋯

TOP

南亞,揸Tesla嗰啲,好守規矩

揸貨車嗰d, 好多亂Q咁黎,要小心⋯
pockchop 發表於 2020-10-5 15:51


如果我係楂拖頭連長陣貨櫃, 睇下邊個卸邊個喇

TOP