ckkong97 當前在線
間呎II 號
特級會員
TOP
arrychiu 當前離線
進階會員
其實無一個準則,你應該站喺對方立場諗,如果行正常程序佢嘅代價係乜,例如: 1. 要花時間去落口供 2. ... s0020926 發表於 2020-8-4 00:23
s0020926 當前離線
中級會員
我都認同師兄嘅觀點,除非對方身有屎,如果唔係可以私了機會真係唔大, 新車俾人撞車尾真係好唔開心,俾 ... arrychiu 發表於 2020-8-4 10:34
pansley 當前離線
我又想請教下大家,如果我部車俾人撞到,而對方話會賠但趕時間要走,一般來講,我是否手寫張和解紙估個維修 ... pansley 發表於 2020-8-4 11:22
回覆 ckkong97 但係條友話簽左野交換晒 ID&電話就要走,差佬又未到咁點? 要動粗出手? 一般流程係影相、 ... pansley 發表於 2020-8-4 11:30
t1174-3 當前離線
CDman 當前離線
vagrantno13 當前在線
車落地兩個零月,目測: 車尾爆bumper+壞車尾parking sensor+壞車尾霧燈+車尾凹陷 如果"私了",條數應該點 ... red666devil 發表於 2020-8-3 22:20