gn01119056 當前離線
進階會員
點解會覺得全保會Claim得足?車有折舊,比人撞都要跌錢 雖然自己都有買全保。但如非必要,都唔會搞自己 ... mycrack 發表於 2020-1-23 14:12
TOP
0kcal 當前離線
Athlon神64 當前離線
一年內萬一出事... 以下服務值幾錢? 1. 自己唔小心炒到TOTAL.... 無車 VS 保險賠舊車價... 1. 自己唔小心 ... 0kcal 發表於 2020-1-23 17:54
唔值係morning上面洗多三千 1,2無得講 3,4好聽就自己保險追 自己咪又要追番自己保險跟呢樣個樣又要等 ... Athlon神64 發表於 2020-1-24 07:33
pgts1230 當前離線
中級會員
3,4 唔洗等court的,直接claim,保險公司先陪 via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) pgts1230 發表於 2020-1-24 09:09
咪痴線啦 一日未定案一定係對家錯咩 就算您係咁諗 保險公司都唔會咁諗 咁未定案保險賠條毛比您 via H ... Athlon神64 發表於 2020-1-24 09:16
youhello507 當前離線
NOC 當前離線
kypywk 當前離線
唔該各位師兄分析 最後小弟只買第三者責任保,謝謝。 NOC 發表於 2020-2-16 18:10