依家半價
三唔識七 發表於 2019-12-6 13:42



    半價咁平好多喎,就咁申請就可以?

TOP

回覆 11# lai.areon


    yes

TOP

少用車,更少繁忙時間用,最重要係唔想癡一塊野響架車度,所以咁多年都唔用自動收費。

TOP

而家邊洗$35呀,我見半價就有啦,除返開都係$1X一個月

TOP

次數用得多就值架啦,除非你好少會過隧道既者

TOP

半價好少見,之前都唔覺有呢個優惠,但係邊到申請先有呀??

TOP

都值嘅,紅隧黎講autotoll真係快d,佢有條雙白會帶你去到隧道口,唔洗同人地迫

TOP

半價好少見,之前都唔覺有呢個優惠,但係邊到申請先有呀??
tan.oily 發表於 2019-12-11 11:17

我都想知丫

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

我都想知丫

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
harriswan 發表於 2019-12-11 17:53

3樓c hing 咪貼佐link 囉 $210 一年

via HKEPC Reader for Android

TOP

3樓c hing 咪貼佐link 囉 $210 一年

via HKEPC Reader for Android
unfair 發表於 2019-12-11 18:58

入左去話 優惠已過

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP