金豐同E仔比,會唔會完全囉黎比呢
金豐用E 仔條17吋胎都可以好定的(如果裝得落)
BTW,咩車可以解決物理G ...
DGCNYO 發表於 2019-8-11 13:04 
都唔只係呔既直徑同闊度問題, 仲有左右&前後軸距同埋最主要既底盤設定問題~
你換大左套呔最主要只係高速果陣對堂軚既反應無咁敏感, 直進性會好左, 但架車被風等等其他因素干擾既穩定度其實係無乜變到的~
以我自己揸完做過既比較為例(所有車基本為原裝設定):
一架GOLF6代同我以前既細TEC&舊馬6比, 其實GOLF比起架細TEC既車長軸距仲要短DD, GOLF闊左, 細踢只係輕150KG左右, 細踢15鈴GOLF好似16, 但同樣係北大CIVIC係飄到KEEP 110會有DD困難, 但架GOLF係可以踩到上140都係好似同路段CIVIC行緊7-80咁定~
再用兩架軸距有D接近但日本車重多150KG左右既GOLF6同上代馬6比較, 成件事就好好, 馬6係高速係追到GOLF果種穩定性同比較少干擾既感覺喇, 但同細車既GOLF比都仲係爭少少~
其實講咁多, 最主要就係要講返人地德國車係底盤做左好多野, 去令到一架車仔比起日本果D中房有一樣甚至更佳既表現, 唔單單係底盤硬車軨大呢D野就可以概括, 但呢D野一般人只係揸/坐得出, 但係睇唔到GA~ |