2手得10萬, 電動車一換一最多有25萬, >>>> 但呢部: 呢代Leaf真係靚仔好多, 有1換1計劃
30萬電動車, e-Pedal, 360泊車鏡, 係幾抵玩既................同一 CONFIG, 油車賣幾錢先? 如果要賣 40 萬, 就真係抵/平手啦. ( 你先叫慳左用油同電 個 日常使用差價)............如油車連稅只賣30萬........咁即係你比多10 萬出黎. .........幾時先慳得返?
如果 平時 用緊十幾年腳車的車主 (劏左得幾千), 會唔會係買30萬以上車的客戶群呢?
kokwai 發表於 2019-5-31 17:09 
當你唔介意渣一兩萬的車,你心態係唔會洗30萬買電車,就算有30萬閒錢。30萬,可以做很多更有意義的事。 |