師兄 我架stepwagon 新車 頭一次換偈油 係五千公里 唔知道其他車廠 仲有冇 頭1000公里 就要返廠換油呢個規 ...
kf 發表於 2019-5-16 02:16

豐田有要求咁做 我有做 返正唔洗錢

TOP

磨合下心理上好過些

其實磨合完你再狂踩佢, 一樣易些壞, 無乜話磨合左再狂踩就會無事

TOP

磨合下心理上好過些

其實磨合完你再狂踩佢, 一樣易些壞, 無乜話磨合左再狂踩就會無事 ...
gn01119056 發表於 2019-5-17 09:09

磨合期間會出鐵粉
所以要換波箱隔

via HKEPC Reader for Android

TOP

而家d新車唔洗run in,正常揸,正常保養就得

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

宜家D新車邊使磨合㗎~
按正常未熟架新車 頭一兩kilo都會鍚住 轉數唔會踩咁高~
記得好多年 新車落地最高都係踩到80~
換咗宜家新車落地踩到百一二都無乜問題~
最多就係溫柔D比油~

TOP

飛機引擎

Hard Facts About Engine Break-In
eniao 發表於 2019-5-17 11:10

飛機活塞引擎我記得係有兩種機油,出廠係預左你要run-in,之後換返另一隻機油...詳細的就真係要搵manual先知

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

TOP

宜家D新車邊使磨合㗎~
按正常未熟架新車 頭一兩kilo都會鍚住 轉數唔會踩咁高~
記得好多年 新車落地最高都係 ...
yamasia 發表於 2019-5-17 23:27



    無乜問題~  = 無即時問題  =/= 無大問題?!
看自己有無需要新車落地即轟到盡.

舊時沒run in也不一定會即時/發現大問題!!

TOP

新車一落碼頭,飛去車行已經飛到160
到你手仲介意頭果幾km?

TOP