Lexus IS250 ?

TOP

Lexus IS250 ?
Mandom 發表於 2019-2-3 21:04

what year ??


year 08 咁上下有諗過.  內龍我MAMA地...   太舊款.

TOP

過氣TT 過下手就得 長用自己諗

現睇返D年份新小小哥露拿 jazz is 250 舊Camry 好過


一係粗粗地c200 不過都要08 09 先合到你筆直

TOP

323i 10-11

TOP

323i 10-11
wanch 發表於 2019-2-4 09:22


E91 伏唔伏? 3系 WAGON 幾有型

(未買過R周車)

TOP

想換車.

求各位比下意見?

要求:
外觀型OR 小型, OR 斯文
唔太慢
2500CC樓下或慳油.
4座(接受到雙門, 但後 ...
sistinechapel 發表於 2019-2-2 18:24



其實E90系列唔係好多車有IDRIVE咋喎, 同埋得8萬左右真係難搵到IDRIVE, 之但係果個年代既IDRIVE有咩咁重要呢?? 我聽過E世代有車因為IDRIVE死左整返太貴而劏左架車......
323 CAB係唔會慳油的, 本身硬頂CAB車就重, 323又一向都唔太夠力又唔太細食......車友早排放左架10/11年有IDRIVE既先係賣左岩岩6位數字, 油耗就......折完行公路多$2/KM咁上下啦~
另外有位世侄買左架前期E90 323, 19吋鈴起步大油都話無乜爆炸力, 油又係貴到嘔......自己諗~

如果VW副1.4T你都話唔夠力, 咁你要搵既就唔係2500CC NA/1.4T既車, 因為呢個級數你係一定唔會覺得夠力......我估計歐洲車你要買到新偈1.8T-2.0T先岩岩合格, NA車無返3000CC你唔使諗~ 而同時因為你有返咁上下力水上的要求, 一係你就買咁既偈但細架D既車(例如你講緊既POLO/GOLF GTI), 一係就唔好諗油耗(即係點樓長跑公路都預返至少$1.8/KM), 咁你會貼地好多易搵好多~

TOP

Polo GTI 買架全新都係 168000,買咩鬼二手,
新款係MQB底盤好好揸,試完車你就會明白。
同埋呢個世界無 ...
arrychiu 發表於 2019-2-2 19:22



自從VW出左副1.4T偈, BENZ出左CGI果副1.8T偈, 同埋MAZDA出果副2.5 NA偈......
我信而家有汽油車可以稱得上慳油好力......但唔會係咁舊世代既車比人容易搵到出黎囉~

TOP

香港哋有幾大? 點解要有cc係必要條件呢?
fkjohnny 發表於 2019-2-3 16:41



當你行公路想順利CUT線、小路出大路、係一個較高速度既情況想輕鬆超車......
甚至只係想係老龍上斜唔使高轉數先唔跌速跟得上前車唔使拉龍......
就會明白香港地揸車, 車重噸半內行NA偈無返2000-2500CC真係好難稱得上「夠力」
乜車都話好力果班一係就已經無晒要求(平路行得郁就=好力既心態), 一係就中完伏自欺欺人~

TOP

過氣TT 過下手就得 長用自己諗

現睇返D年份新小小哥露拿 jazz is 250 舊Camry 好過


一係粗粗地c200 不過 ...
jazz2014 發表於 2019-2-4 08:29


C200有車主同我傾開, 最好搵09/10或打後......
09年開始行CGI 1800 TURBO偈, 少D暗病, 同埋慳油D, FL後用埋7速就再慳油D同埋個籠靚D~
前期C仔係有通病同易有少少暗病~

IS250夠馬力唔太夠扭力......長行高速就好, 長行市區就易覺得硬係爭DD~
同埋IS籠溶起上黎嚇到你驚~

TT就......玩下算啦, 長揸好難搵到特別優點KEEP住佢~

TOP

E91 伏唔伏? 3系 WAGON 幾有型

(未買過R周車)
rockie577 發表於 2019-2-4 10:09


用開車房用一般保養維修既角度比左個講法我......
E90用得咁多年, 點都有野要執佢一大獲, 包埋漏油又剩......
但買得E90系列盡量買返323/325I, 330或以上就最好唔好掂
唔係因為330有咩特別難搞既暗病, 而係330無乜雜廠件, 下下要買返正廠會貴一截, 想收我平D都唔得~
反而323/325I坊間有好多雜廠台灣件, 養落會平一截, 但點都唔會係去到日本車咁平價囉~
我識一個330車主當腳車用, 一年行一兩萬咪, 養左都5-6年, 人地答過我平均一年淨計維修保養就萬幾二蚊囉~

E91除左個尾箱大得黎個車尾算好睇之外, 有另一樣極吸引我......
就係有一個開得既大。天。幕。呀......!!!!

TOP