睇手勢
好嘅乾淨過就咁放
之前睇過條YouTube放完油仲吸到少少出黎

via HKEPC Reader for Android ...
DeathSon 發表於 2019-1-10 02:47 PM


以前有friend自己買油自己換埋,話拆粒羅絲好容易,不過d舊油唔知佢點處理

TOP

回覆 11# pockchop


有啲地方收舊油
以前部份油站都幫你收, $10/$20 咁
但宜家好多唔收散客 / 唔收了

TOP

以前有friend自己買油自己換埋,話拆粒羅絲好容易,不過d舊油唔知佢點處理 ...
pockchop 發表於 2019-1-10 15:05

入番落個新油樽度畀相熟車房回收
拆羅絲要升起架車,無工具都難搞
但大部份車都要升起先換到油隔

via HKEPC Reader for Android

TOP

https://www.shell.com.hk/zh_hk/m ... s-and-services.html



其實而家換油有 V power 油卷退。 計落 都係 6xx 咁上下,一定平過你自已買 Shell 油 再出去 350 人工換。

TOP

本帖最後由 eva0083hk 於 2019-1-10 18:21 編輯
其實而家換油有 V power 油卷退。 計落 都係 6xx 咁上下,一定平過你自已買 Shell 油 再出去 350 人工 ...
NOPSS 發表於 2019-1-10 18:04



$300人工及回收費(油隔另加$50),其實唔差得多,講油券有得退,自備偈油錢都唔止慳$100啦(以5W40計,其他偈油先係$150)。
同埋最主去油站換油,大家都係覺得比較可靠同方便姐!

SHELL換油套餐成$8XX(超凡喜力),包4L油,堅貴...

TOP

回覆 2# 7cam


    想問點換油,是否有升降台,定上一邊斜台放油。

TOP

其實一般車唔洗咁複習 打鈄先放油油 做吸油先換

好多都你擰開個底就放油 跟手換埋油隔

要現到咁複不如買多2 至4 升垃圾牌 ,放完油沖洗幾次再入支靚野一盤超跑都會咁做

不過咁計較既錢唔好諗啦換完行得咪算

TOP

本帖最後由 BEpsilon 於 2019-1-13 22:18 編輯
想問德叔做唔做換波箱油?
no.11 發表於 2019-1-10 11:31

小弟去過錦田德叔換波箱油兩次。
換之前佢會檢查你部車個波箱是否有油尺(入油)和波箱油底出口(卸油)。
我部車兩樣都有才肯做。要拆野的佢話不會做。
我自己帶油去,波箱沒有油格,所以費用只係人工和回收費。

我建議你先了解你部車係咩波箱(AT?CVT?),用咩油(Dexron?T-IV?3306?),要幾多升,才去。

TOP

請問錦田德叔營業時間係?

TOP

小弟去過錦田德叔換波箱油兩次。
換之前佢會檢查你部車個波箱是否有油尺(入油)和波箱油底出口(卸油)。 ...
BEpsilon 發表於 2019-1-13 22:12

唔拆油底咪清唔晒啲舊油
又無得清磁石

via HKEPC Reader for Android

TOP