Benz仲老都有人買啦係咪先....
DGCNYO 發表於 2018-12-19 21:44

Image唔老

via HKEPC Reader for Android

TOP

每個人感覺唔同既, 講老我覺得
Benz > jagaur > BMW > AUDI

Benz其實咩人都有, 不過老野一定最多人買benz

Jaguar唔建議買, 冷門係有原因, 上面都講哂, 其實係玩味車, 玩內裝

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

覺得揸benz又好,jag又好,個人衣著要有番咁上下'修行', 尤其如果你好後生,否則就會有車房仔交車,或者攞左老豆架車來揸嘅感覺

TOP

Benz =老餅又難睇?

benz3.jpg

TOP

每個人感覺唔同既, 講老我覺得
Benz > jagaur > BMW > AUDI

Benz其實咩人都有, 不過老野一定最多人買benz
...
gn01119056 發表於 2018-12-20 10:14


老餅真係點睇都係Jag >>>>>>> BBA
話benz老餅係因為你見得太多舊benz

TOP

老餅真係點睇都係Jag >>>>>>> BBA
話benz老餅係因為你見得太多舊benz
yjfoeg 發表於 2018-12-21 21:25


係,因為太多舊benz... 同埋benz太多老餅款

純粹以一個唔識車既mk妹既角度睇,benz係老餅,深入民心

Jag係唔知咩黎,新版xe外型年輕好多,唔老餅

舊jag一睇就知老餅,不過街好難再見到

TOP

benz a,b,c仔無咁老餅, c63 a45 就一d都唔老餅
E同S就好老餅

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

部Benz Truck都係好難睇而且只係預想品
DGCNYO 發表於 2018-12-22 16:17

我認為比較流線型的貨車已經算唔錯。
唔覺有什麼特別"好睇"的貨車...唔通係 unimog?

Benz都有好多好睇既車,但你貼果堆真係唔掂....
DGCNYO 發表於 2018-12-22 16:17

外觀好唔好睇/掂唔掂始終各花入各眼吧。
我估太新穎和前衞有可能影響班老闆們的購買意欲。

TOP