DeathSon 當前離線
特級會員
Benz仲老都有人買啦係咪先.... DGCNYO 發表於 2018-12-19 21:44
TOP
gn01119056 當前離線
進階會員
DGCNYO 當前離線
Banned
pockchop 當前離線
BEpsilon 當前離線
yjfoeg 當前離線
每個人感覺唔同既, 講老我覺得 Benz > jagaur > BMW > AUDI Benz其實咩人都有, 不過老野一定最多人買benz ... gn01119056 發表於 2018-12-20 10:14
老餅真係點睇都係Jag >>>>>>> BBA 話benz老餅係因為你見得太多舊benz yjfoeg 發表於 2018-12-21 21:25
部Benz Truck都係好難睇而且只係預想品 DGCNYO 發表於 2018-12-22 16:17
Benz都有好多好睇既車,但你貼果堆真係唔掂.... DGCNYO 發表於 2018-12-22 16:17