你話我笑人地都係咁講架啦

錢7唔轉波 換條爛喉 係自己來黎比人笑 (唔同架 cixxc 落地就咁嘈咩,我就唔信啦)

地地換乜

林保嘈係原生已經有 冇的攪

TOP

依家通街都係電車 ModelS
都唔少人改
唔知有冇人夾硬加啲聲落去呢?

TOP

原生超跑=晒命
沮車改喉=充大頭鬼/窮鬼出沒注意
明未?

TOP

超級跑車本身有大引擎聲,比人一種架車越嘈等如利害的感覺,結果一班人買唔起跑車就走去改條嘈嘅死氣喉嚟扮大聲的低俗趣味,事實上引擎聲同喉聲完全係兩回事,我情願用無點火系統聽下爆油聲都唔會改嘈條喉揾自己對耳苯聽低頻。

Mobile

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 salesman 於 2018-4-2 14:48 編輯
其實好多原裝己經有響既喉,低至660cc k car....

同改喉改正確係有馬力進帳的....同埋好多 ...
DGCNYO 發表於 2018-4-2 11:11

多果幾匹,冇錯宜家D新超跑反而玩静音唔知班街飛識唔識返轉頭跟,最搞笑係R35都有人改响喉,爆發户味濃厚,反而波子之類的歐洲超跑唔會搞D咁嘅嘢

Mobile

TOP

有時覺得講嘈, 嗰班兩輪街車仲嘈(仲要有車尾箱嗰種)
成日係旺區, 工廠區最易遇到.

TOP

最嘈最多就係電單車

TOP

電單車響係保障安全方法之一

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP