公屋先有閒錢養靚車... 私樓淨係供樓都無左大部份, 養車都係養平野多....  ...
ckkong97 發表於 2018-3-26 20:50

正確

唔係既 我樓下都出現個s500 掛p 舊版

玩左2個月左右 hi花個尾冇整。再2 月又見佢唔郁車原來右邊柴左 擺左係到,最後後右個支柴埋成架車鈄晒

之後多個月某星期日有拖車入黎車走左 就冇車返個位吉左

真係唔知邊個好朋友介紹佢上車

TOP

公屋,不過個場係領展
上次見有架波子SUV停係繳費處交月租,心諗公屋都咁有?
交租時佢係比票既,我又多口同個大叔up下啦
我: wa 新波子喎,買左幾錢呀,好型呀!
叔: 唔知我老闆呀,我司機黎幫佢車出車入接放學
我:下,住公屋都請到司機?
叔:我老闆更係唔係住呢度啦,係佢比我渣埋番黎,唔洗我一早出去拎車

至於佢點樣諗計拎到月租係度泊我就唔多講

TOP

其實有能力買呢d車點解仲要霸住公屋車位呢

TOP

好出奇 我住緊個到私人花園入場都要6球半
我就泊a區 ,a區車場位十幾部車 最貴架都係q3 cla ,其他都係noha ...
jazz2014 發表於 2018-3-26 19:28


同你差兩分鐘路程, 慳左六球, 買乜車都得

TOP

其實有能力買呢d車點解仲要霸住公屋車位呢
lai.areon 發表於 2018-3-27 12:53



擺明司機啦

有時去泊啲公屋場,見到月租位有勞斯萊斯,位細車大,真係辛苦個司機

TOP

擺明司機啦

有時去泊啲公屋場,見到月租位有勞斯萊斯,位細車大,真係辛苦個司機 ...
mickey1234 發表於 2018-3-27 20:23


根本大把車泊公屋/居屋場月租而唔係住果度

TOP

領剪可以租比商場客户,有靚車唔岀奇

TOP

波子SUV掛大陸牌都有啦.重要2017新款.小見多怪.

TOP

呢個問題好似一直都存在, 好耐之前已經成日見到名貴靚車泊公屋

TOP

我樓下最近泊左部Bentley..仲要自訂車牌"Benly"

TOP