回覆 10# joe3288
每樣野都有好有唔好!有人鍾意高高在上 覺得好睇位  我兩部車都係SEDAN   有日坐朋友部ALPHARD 坐兩個字已經浪到頂唔順  但高身車有樣唔好盲眼位多D  佢就係左頭睇唔到有舊野撞舊條泵把

TOP

其實現在好多歐洲SUV handling 同房車好似,揸落根本吾似SUV

有興趣去試下車分分鐘有驚喜

TOP

Benz GLA ,Mini Countryman 咪叫SUV 囉!
就黎Golf 呀Peugeot308呀⋯⋯ 都改叫SUV !

TOP

其實現在好多歐洲SUV handling 同房車好似,揸落根本吾似SUV

有興趣去試下車分分鐘有驚喜 ...
PSG7008 發表於 2017-10-28 16:40
入得黎香港,9成都係sedan/hatchback load高

TOP

入得黎香港,9成都係sedan/hatchback load高
yjfoeg 發表於 2017-10-28 20:04


都吾可以咁講

如果只是sedan / wagon load 高有 ,A6 / E class / V90 all road

Modern SUV 雖然同 sedan share platform 但是始終有一定程度的分別

就算land Rover Discovery suspension 都已經吾可以做到handling 太差, 講真有算係英國,有幾多人會成八萬磅買部車去 off road,香港更加少至又少,所以佢地用air suspension 補鑊

就算XC90 已舒服為主的SUV 都已經沒左以前入灣要dub 到超慢先入到

TOP

The bigger the car the smaller the.....

可以Google吓

TOP

回覆 1# Lemon86

我好幾年之前揸Honda HRV,坐高啲,真係好睇啲

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有師兄話朋友架車高身所以撞泵把,咁好多sedan左頭泵把都擦花左,又係什麼原因?司機手車屎?咁港島區又大又把老闆車係alphard, vellfire都無事,又點解釋?

純粹好奇想知道

TOP

有師兄話朋友架車高身所以撞泵把,咁好多sedan左頭泵把都擦花左,又係什麼原因?司機手車屎?咁港島區又大 ...
mocha_boy 發表於 2017-10-29 12:59
高身所以撞泵把,應該係佢自己睇位有問題姐...

TOP