回覆  kkfon
迫力碟花係唔會震!只會收唔到  由其換左新皮   達達聲好似著ABS多   咩情況出會咁?乾濕都有?
...
love19901109 發表於 2017-9-7 00:34



    我從維基百科看了這是因為輪子安裝不正確。 店家幫您安裝車輪?

TOP

回覆 11# PPLd
如果胎的話就有機會未平衡  一般會行車震   速度快先會有  不會只係煞車的

TOP

本帖最後由 PPLd 於 2017-9-8 07:53 編輯

回覆 12# love19901109

嗯輪和輪胎肯定是不同的

TOP

我從維基百科看了這是因為輪子安裝不正確。 店家幫您安裝車輪?
PPLd 發表於 2017-9-7 14:37



    不好意思推舊post

我剛剛爆軚換完輪呔後就有同樣情況。
請問維基百科邊到搵到?
謝謝

TOP

回覆  kkfon
迫力碟花係唔會震!只會收唔到  由其換左新皮   達達聲好似著ABS多   咩情況出會咁?乾濕都有?
...
love19901109 發表於 2017-9-7 00:34



    唔小心整到D水落去  淆左???

TOP

前迫碟淆盤呔會震,後迫碟淆腳搭會震

TOP

而家冇人去光碟,因為同換碟一樣咁多工夫,仲要車房識D車床佬,車碟亦唔平,買隻雜廠碟都係兩三百.不過車房賺 ...
powerwhy222 發表於 2017-9-6 16:06



    可能樓主套 racing 勁嘢呢 ~~ 咁計可能值架

TOP

對唔住,想搭單問下
我部二手車到手幾星期
交車前換過尾皮...

我發覺停定果下後面會有特一聲
時大時細時長時短,但幾乎實有
連平路停得好溫柔都有
塞車時開下停下,有時連起步都會有

但brake收到停到,行緊時係冇問題的

剛放低比同一間車房,個老細話應該brake 相關
但跟住佢重話日本車就算新車都會有... 我心諗唔係掛

印像中我坐的士都唔覺咁差
想問下一般車或新車,除左重brake 或斜路停車之類
有咩情況下停車有雜聲係叫正常既呢??

TOP

本帖最後由 TimCook 於 2020-2-11 17:10 編輯

回覆 18# yelosuga


    會唔會係佢自動 “乸死” 時嗰吓聲嚟?如果係正常。的士尾轆好似係行 “冧”,唔一樣嘅。

TOP

本帖最後由 yelosuga 於 2020-2-11 19:19 編輯
回覆  yelosuga


    會唔會係佢自動 “乸死” 時嗰吓聲嚟?如果係正常。的士尾轆好似係行 “冧”,唔一 ...
TimCook 發表於 2020-2-11 17:04


你意思係的士用鼓殺會唔同?

頭先cfu 覆返話搵人車外聽應該係頭發出既聲
佢話由簡單清左brake 皮同碟先,睇下有冇改善。再搞唔掂至換杯士check 避震...
   
佢又話非原裝皮用鐵粉影易有雜聲,係咪換晒4塊同款最理想呢?
我見有其他車房做有隻西班牙皮專for我款車$800, 係咪算平? 應該平過原廠?

TOP