宜家汽車之家好似有搞代進口

TOP

回覆 11# core2duo

之家果個只係提供一個銷售平台.入貨都係搵其他車行搞.但係就有個優惠同有保障.車行有咩難為你搵之家搞定佢...




回覆 8# leslie386

食幾多就唔知啦.畢竟人地都係賣開車.

TOP

回覆  core2duo

之家果個只係提供一個銷售平台.入貨都係搵其他車行搞.但係就有個優惠同有保障.車行有咩難 ...
cacacaca 發表於 2015-12-5 13:30

我見3X萬人仔就有Land Cruiser低配,覺得價錢都OK

TOP

有時比人賺係冇計.自己唔識冇得攪,因為大陸出牌有別於HK,太多手續要做.以前上左軚揾香港做中轉站,果時亦涉及好多問題,大陸既LC都冇人信.香港車行不論大行細行都唔收,寧願做少單.

TOP

再講多少少,香港第一架 Toyota Previa美/加版(係加拿大)係我地返貨,果陣架車好靚,驚為天人,大部份行家都來 ...
powerwhy222 發表於 2015-12-5 02:26


美加車係左太, 可以o係香港出牌嗎?

TOP

美加車係左太, 可以o係香港出牌嗎?
choi_b 發表於 2015-12-6 10:29
我果陣係返車賣大陸梗係講左軚,但係香港遲咗咁耐都冇返右軚咁解.照計最多半年應該會有,冇埋由我地賣左軚年幾兩年香港先有,仲少咗好多options,而且架車亦係相當受歡迎,

TOP

香港代理-皇冠,未知係味响亞太區bargain power太低,經常d車仲慢過新架波,泰國咁,當時同佢訂卅架Hiace 12座左軚賣大陸,最多比七/八架我地,甚至五架.果陣有貨就賺梗,睇賺多少而已,令到各左軚行去外地揾貨,咁啱我老細揾到中東貨,要幾多有幾多,祇係財力問題,我地返貨照香港代理價賣都執兩萬幾,所以我地批比香港行家,大家都好,而且設備好得多,後期d大陸人指定要中東貨tim.

TOP