kellykk 當前離線
進階會員
400k...我會揀gti / scirocco lo.... 123nextg 發表於 2012-8-2 15:52
TOP
123nextg 當前離線
中級會員
vw 點同benz 比 kellykk 發表於 2012-8-2 15:54
A class應該有得比.. 123nextg 發表於 2012-8-2 16:07
品牌始終有分別,我有個朋友渣緊R ,佢見到A250 SPORT 就出都想換 kellykk 發表於 2012-8-2 16:11
但.....自動波... 123nextg 發表於 2012-8-2 16:15
加減波,7G-DCT pad shift,快到你唔信 kellykk 發表於 2012-8-2 16:16
choi_b 當前離線
A250 快唔快過 R ? choi_b 發表於 2012-8-3 02:41
Earl仔 當前離線
ckkong97 當前在線
間呎II 號
特級會員
R 幾多匹? 冇研究,A250 有211hp,A45 有330hp kellykk 發表於 2012-8-3 02:51