大陸叉電方便
比佢450km, 20-90%叉一次
頂多耐30min
不過1313/15hr-0.5hr=90km/h
唔係正常人可以做到
如果120km/h*5次叉電@12hr=1440km
日本油車一樣要入3次油(1440km/18=80L, 1440km/15=96L,1440/14=102L)
madebyp90 發表於 2026-5-6 22:49 
之前有條片話揸 900km Tesla 同 hybrid 只差十分鐘添, 不過唔提Tesla 到終點冇晒啲電啫.
大陸叉電係方便, 不過點方便始終都係慢過油車入油呢. 數字上可能覺得差唔多, 但實際經驗就係, 由深圳打車去荗名(400公里)途中要停服務站, 原本好似你講預算叉電30分鐘, 點知唔係得你一架車用部充電機, 功率得返一半, 最後叉咗一小時. 阿正由下午一點出發, 黃昏6:50分先到荗名; 如果係油車或 PHEV, 計埋中途入滿缸油就已經慳返50分鐘啦. |