本帖最後由 madebyp90 於 2026-5-6 22:53 編輯
啲人會話做假
同時亦會話得3%時唔會搵到充電站,相反油站就隨時隨地變到一個出嚟 ...
billyyau 發表於 2026-5-6 22:41



    大陸叉電方便
比佢450km, 20-90%叉一次
頂多耐30min

不過1313/15hr-0.5hr=90km/h

唔係正常人可以做到
如果120km/h*5次叉電@12hr=1440km
日本油車一樣要入3次油(1440km/18=80L, 1440km/15=96L,1440/14=102L)

TOP

我聽聞向大陸就掉轉
好似呢排黃金周向高速公路隨時塞過夜嘅
揸架純電池車向重要關頭跪得一兩次
都係換返 ...
kanduki 發表於 2026-5-5 12:53

上X
印尼/泰國近排大把油站冇油入

唔信可ggle

TOP

上X
印尼/泰國近排大把油站冇油入

唔信可ggle
madebyp90 發表於 2026-5-6 22:55



有啲好奇果度而家啲巴士同貨車又係咪停哂

若果去到無哂油車嘅年代
個人應該都唔會同唔需要再買同揸車
一唻啲車應該變哂做Cybercab咁根本無得揸
二唻啲車應該都有哂黑盒同祇可以返原廠維修
私人擁有嘅成本同風險會相當大

TOP

咁我講phev車重比混能高,唔係經常充電的話,油錢要倒蝕咪成立囉,蠢。 ...
billyyau 發表於 2026-5-6 18:27


呢啲咪正正係廢話囉.  如果X就會Y, 咁即係唔係絕對啦, 而且呢個X係用家控制, 即係非X 就可以非Y 啦. 反觀純電車的問題, 基本上係無解的. 充電時間長, 里程憂慮問題, 隨着車齡增加, 續航能力大減兼且可信性大減.

TOP

PHEV香港車稅=一世都回唔到本
可以睇下prius hev/Phev稅後=行10萬KM先平手
粒電10-12年死

美國Prius4 Prime就係好例子

Phev重要香港當時水貨出唔到,機電要人地廠出英文信
madebyp90 發表於 2026-5-6 22:18


乜揸私家車自用係為咗回本? 如果你用來做 UBER 做生意我當然唔會同你拗, 但我只係普通私家車主一個, 當年買車從冇諗過"回本"呢個問題, 唔知其他車主有冇呢? 要講回本的話, 咁貴車應該冇人買啦.

近日 facebook 係咁出 BYD 的 post sell 佢部 PHEV.  我想冇咗一換一之後, PHEV 香港出唔到牌應該已經唔存在了!

TOP

呢啲咪正正係廢話囉.  如果X就會Y, 咁即係唔係絕對啦, 而且呢個X係用家控制, 即係非X 就可以非Y 啦. 反觀 ...
chpyeung 發表於 2026-5-7 10:20



你識得話自己就好喇
如果phev充電,就可以發揮優勢,重點係如果啊
我就係話緊你呢個如果達不到,係唔係蝕過普通混能車?

講電池衰退,phev就仲大穫,本身100%先得70公里左右,再衰退10%嘅時候,屋企日日充滿都未必夠一日用啊,大電池900公里衰退10%都仲有810公里啊天才。

TOP

    大陸叉電方便
比佢450km, 20-90%叉一次
頂多耐30min

不過1313/15hr-0.5hr=90km/h

唔係正常人可以做到
如果120km/h*5次叉電@12hr=1440km
日本油車一樣要入3次油(1440km/18=80L, 1440km/15=96L,1440/14=102L)
madebyp90 發表於 2026-5-6 22:49


之前有條片話揸 900km Tesla 同 hybrid 只差十分鐘添, 不過唔提Tesla 到終點冇晒啲電啫.

大陸叉電係方便, 不過點方便始終都係慢過油車入油呢.  數字上可能覺得差唔多, 但實際經驗就係, 由深圳打車去荗名(400公里)途中要停服務站, 原本好似你講預算叉電30分鐘, 點知唔係得你一架車用部充電機, 功率得返一半, 最後叉咗一小時. 阿正由下午一點出發, 黃昏6:50分先到荗名; 如果係油車或 PHEV, 計埋中途入滿缸油就已經慳返50分鐘啦.

TOP

你識得話自己就好喇
如果phev充電,就可以發揮優勢,重點係如果啊
我就係話緊你呢個如果達不到,係唔係蝕過普通混能車?

講電池衰退,phev就仲大穫,本身100%先得70公里左右,再衰退10%嘅時候,屋企日日充滿都未必夠一日用啊,大電池900公里衰退10%都仲有810公里啊天才。
billyyau 發表於 2026-5-7 10:54


正正因為有你呢啲 on9 人, 去 assume 買 PHEV 的人唔去充電, 去盲目支持你覺得純電車好的謬論.  

就算 PHEV 舊電有朝一日 deplete 到唔夠一日用又有乜所謂, 用油就去邊都得, 唔使係街等叉電等奶媽車等拖車, 呢啲就係好處啦.

純電車舊電衰退的最大問題唔只在於里程衰減, 更大問題係個里程變得不可信呀, 當上一分鐘 show 緊可以行100以上, 下一分鐘突然大減至幾十甚至突然冇電跪低, 每次揸出街就好似揸住個計時炸彈咁囉....

TOP

正正因為有你呢啲 on9 人, 去 assume 買 PHEV 的人唔去充電, 去盲目支持你覺得純電車好的謬論.  

就算 P ...
chpyeung 發表於 2026-5-7 11:22


即係你假設買phev嘅人會經常充電啦,咪又係假設。
好喇,就當你假設係成立,佢哋會經常去充電,經常充電嘅時候,純電動車嘅優勢不就是比phev大得多方便得多嗎?
到最後咪代表你唔識計數囉

唔識就唔好扮識,咩叫突然間變冇電跪低啊,有冇事實支持你,又靠自己想像啊

TOP

即係你假設買phev嘅人會經常充電啦,咪又係假設。
好喇,就當你假設係成立,佢哋會經常去充電,經常充電嘅時候,純電動車嘅優勢不就是比phev大得多方便得多嗎?
到最後咪代表你唔識計數囉

唔識就唔好扮識,咩叫突然間變冇電跪低啊,有冇事實支持你,又靠自己想像啊
billyyau 發表於 2026-5-7 11:37


買得 PHEV, 可以插電又可以入油, 你居然覺得買的人只會入油? 所以咪話你岸九囉.

以我海外自駕揸 hybrid 車的經驗, 根本 hybrid 舊電就太細, 落一半山就已經充滿舊電, 跟著就係浪費.  PHEV 舊電大啲又可以回收多啲喎!

你只識用純電車去比較話純電功耗低啲, 我有同你拗過 PHEV 的功耗好過純電嗎? 我都未提 PHEV 的續航距離好過你純電車啦 (因為大家都知呢啲數字有水份), 你吹果架先吹到 900, BYD 架 PHEV 已經吹緊過千啦.    講計數, 揸得車有好多野根本唔係只係計數的, 方便, 安心, 喜好呢啲野冇得用數字去代表.

TOP