wongja 當前離線
進階會員
TOP
truenobzr 當前離線
中級會員
應該無啦, 因為無乜揸過 全車都無乜使用痕跡 個賣家話: 任你check, 你鐘意點check都ok 而家佢 ... kennyleunghk 發表於 2021-8-21 23:04
kennyleunghk 當前離線
響九龍城附近?賣車果個廣東話有少少口音? truenobzr 發表於 2021-8-26 09:47
不是 kennyleunghk 發表於 2021-8-26 09:48
因為我之前買車果個同你差唔多,屋苑地下停車場,又係一堆車又係咩玩車 group, 響樂富九龍城附近。 ... truenobzr 發表於 2021-8-26 09:53
backspace-hk 當前離線
落左訂了 最後買架nissan NOTE, 本黎架現代真心唔錯, 但架note可以話係無敵左 架車係某富貴車group 群主幫 ... kennyleunghk 發表於 2021-8-21 20:06
NX 當前離線
攪好晒手續了, 今晚取車, 原來架車好多手數下 仲有好多野買, 又要幫佢揀行車記錄儀果D, 真心攰:hit ... kennyleunghk 發表於 2021-8-26 09:47
係樂富, 應該是同一個場啦咁, 群主係個肥肥地的叔叔 每次出黎接我地都揸唔同車 ... kennyleunghk 發表於 2021-8-26 09:56
之前唔知好多手數? 最初冇睇咗牌簿先? NX 發表於 2021-8-26 10:09