有無入note whatsapp group?

TOP

應該無啦, 因為無乜揸過
全車都無乜使用痕跡
個賣家話: 任你check, 你鐘意點check都ok
而家佢 ...
kennyleunghk 發表於 2021-8-21 23:04


響九龍城附近?賣車果個廣東話有少少口音?

TOP

攪好晒手續了, 今晚取車, 原來架車好多手數下
仲有好多野買, 又要幫佢揀行車記錄儀果D, 真心攰

TOP

響九龍城附近?賣車果個廣東話有少少口音?
truenobzr 發表於 2021-8-26 09:47



    不是

TOP

不是
kennyleunghk 發表於 2021-8-26 09:48


因為我之前買車果個同你差唔多,屋苑地下停車場,又係一堆車又係咩玩車 group, 響樂富九龍城附近。

TOP

因為我之前買車果個同你差唔多,屋苑地下停車場,又係一堆車又係咩玩車 group, 響樂富九龍城附近。 ...
truenobzr 發表於 2021-8-26 09:53


係樂富, 應該是同一個場啦咁, 群主係個肥肥地的叔叔
    每次出黎接我地都揸唔同車

TOP

落左訂了
最後買架nissan NOTE, 本黎架現代真心唔錯, 但架note可以話係無敵左

架車係某富貴車group 群主幫 ...
kennyleunghk 發表於 2021-8-21 20:06

how much?

TOP

攪好晒手續了, 今晚取車, 原來架車好多手數下
仲有好多野買, 又要幫佢揀行車記錄儀果D, 真心攰:hit ...
kennyleunghk 發表於 2021-8-26 09:47

之前唔知好多手數?
最初冇睇咗牌簿先?

TOP

係樂富, 應該是同一個場啦咁, 群主係個肥肥地的叔叔
    每次出黎接我地都揸唔同車 ...
kennyleunghk 發表於 2021-8-26 09:56


同一個人,姓凌。

TOP

之前唔知好多手數?
最初冇睇咗牌簿先?
NX 發表於 2021-8-26 10:09



    多手數有乜所謂, 架車好似無揸過咁, 女友又唔打算一兩年就換車, 理得佢十手

TOP