2021年, 而家政府要推既野,有咩好講?一係擁護, 一係接受
如果百佳9折, 反而仲多人講

而且,車主幾得十萬個,邊個會care??
隔離版, 電話prepaid卡實名, 唔用prepaid卡既人, 又會唔會care?

平心而論, 香港太多車, 政府又要錢, 局長係1雞2味, 交下功課

TOP

以個黎講
個時牌費貴 但停車場平
jazz2014 發表於 2021-2-26 19:56

幾萬蚊一個車位...而家一球....

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 117# 呀van


    香港公共交通都唔平?有冇其他地方可以參考比較一吓?

TOP

回覆  呀van


    香港公共交通都唔平?有冇其他地方可以參考比較一吓?
TimCook 發表於 2021-2-26 22:54



    澳洲普通一程~$18HKD, 揸車養車仲平
佢話唔平既意思係, 以咁低賤既人工, 公共交通唔平
澳洲最低工資都百幾蚊港紙
純比較既話算係平

TOP

澳洲普通一程~$18HKD, 揸車養車仲平
佢話唔平既意思係, 以咁低賤既人工, 公共交通唔平
澳洲最低工資 ...
gn01119056 發表於 2021-2-27 00:16



    澳洲泊車方便
英國如果大城市,同香港一樣,唔一定要養車

TOP

本帖最後由 gn01119056 於 2021-2-27 00:26 編輯
澳洲泊車方便
英國如果大城市,同香港一樣,唔一定要養車
madebyp90 發表於 2021-2-27 00:22



    澳洲CITY一樣難泊車, 之前係果邊養兩架車
遠既就易搵位

TOP

本帖最後由 TimCook 於 2021-2-27 00:31 編輯

回覆 124# gn01119056


    無知一問,佢地實際可用嘅人工有幾多?例如交晒呢樣嗰樣稅之後,坊間流傳,佢地好似有消費稅,唔知係咪。

TOP

回覆  gn01119056


    無知一問,佢地實際可用嘅人工有幾多?例如交晒呢樣嗰樣稅之後,坊間流傳,佢地好 ...
TimCook 發表於 2021-2-27 00:30


消費稅10%左右
本身運去澳洲都貴, 果邊買野平均貴香港30%起
好多入貨價已經高過香港零售價
越低收入越少稅, 高收入可以打你一半稅
市區樓價租金香港一半左右都唔平

TOP

本帖最後由 NX 於 2021-2-27 04:51 編輯

加税冇人會鍾意,但正如 Tim Cook 師兄所講,始終要從大局丶整體去想!
今次加亦無可厚非! 小弟正正準備換車,剛剛中正! 但回想咁多年冇加過, 係執到! 今次加唯有當係應份!

TOP

2021年, 而家政府要推既野,有咩好講?一係擁護, 一係接受
如果百佳9折, 反而仲多人講

而且,車主幾得十萬 ...
Mindhunter 發表於 2021-2-26 21:17



    岩呀 所以我唔會嬲亦唔會嘈 ,不如努力搵多D cover返 仲開心...咪比小小野就打擊....
#有電車 有油車
#自己有電位

TOP