你唔影150轉唔到彎那麼事實就係可以

via HKEPC Reader for Android
doggygundam 發表於 2021-8-23 21:55


有乜街跑轉灣係快過F1車?有冇 reference 睇下?

TOP

回覆 106# arrychiu

JDM棍上哂神檯,個殼就靚,車底乜都霉哂,大把人當寶

TOP

回覆  arrychiu

JDM棍上哂神檯,個殼就靚,車底乜都霉哂,大把人當寶
raycts 發表於 2021-8-24 19:55


我都唔係好明點解可以咁貴,
可能以前都揸過,真係唔覺得有咩特別好。

TOP

回覆 112# raycts

N仔,S2000個啲係正既
其他就真係見人見智

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 113# arrychiu


    5年前想買架7代都系十頭左右, 而家要廿几起標, 舊左残左但貴左. 有啲JDM棍我以前都玩過而家睇返真係唔覺有乜持别但個價就非常持別

TOP

回覆  raycts

N仔,S2000個啲係正既
其他就真係見人見智
KitB 發表於 2021-8-24 20:46


K9/DC2尼啲要廿几起標都非常勉强接受.....個啲陳年GC8 STI一路都係几皮搞掂而家求其都要15萬up, 有返几架咸豐年代JDM棍分分鐘换到架近代M3

TOP

回覆 115# ChingTszHong

即係出口版S13?

TOP

回覆 117# raycts

而家啲車架架都有低扭turbo,無哂個種揸得唔快但好熱血既感覺。。
B16B,B18C正正就係有呢種感覺

但係掃把佬真係唔明。。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP