電油版係8座, 點解係8座睇下youtube 就知道啦
小零 發表於 2020-4-4 03:49 AM


油電C27無左中間條軌得7仔
電油版部車就係可以7個就可以做司機手托 2 2 3 咁坐
坐足8個就可以推去中間 變左2 3 3咁坐

TOP

油電C27無左中間條軌得7仔
電油版部車就係可以7個就可以做司機手托 2 2 3 咁坐
坐足8個就可以推去中 ...
lyh1993 發表於 2020-4-4 01:54 PM


明左
咁7座有位走盞好似仲舒服
同埋中排櫈可以左右移動

TOP

無錯, e-power起圍 果下推背 不得了, 係香港應該可以砌低紅的
只不過後續無力.. 120km/h 已經見頂 ...
6863 發表於 2020-4-4 01:38



    係香港有幾可會過到120呀,最高限速都係110,仲車住成車人都唔會揸咁快

TOP

明左
咁7座有位走盞好似仲舒服
同埋中排櫈可以左右移動
nelsonlee130 發表於 2020-4-4 14:18



    對比起8座黎講都係呀,會比較方便出入,況且7座中排會坐得舒服d

TOP

對比起8座黎講都係呀,會比較方便出入,況且7座中排會坐得舒服d
tan.oily 發表於 2020-4-9 12:48 PM

呢部車好係 我米八坐第三排 都唔頂腳

via HKEPC Reader for Android

TOP

對比起8座黎講都係呀,會比較方便出入,況且7座中排會坐得舒服d
tan.oily 發表於 2020-4-9 12:48



計方便我就兩睇
中排坐唔到3人的話
第5個人就開始要坐尾排

TOP

明左
咁7座有位走盞好似仲舒服
同埋中排櫈可以左右移動
nelsonlee130 發表於 2020-4-4 14:18


八座同七座都可以中排左右移動架,分别在七座有左右手枕,而八座就只有推拉手枕/座椅單邊用。

TOP

不過呢啲高身七人車一大風就左搖右擺,好危險

via HKEPC Reader for Android

TOP

八座同七座都可以中排左右移動架
astra_lam 發表於 2020-4-9 11:00 PM


7座靠邊中間條走廊闊度夠成年人過, 上落唔駛郁櫈
8座相信好難

不過呢啲高身七人車一大風就左搖右擺,好危險

via HKEPC Reader for Android
AAA1 發表於 2020-4-9 11:03 PM


日慘底盤算定
之前試過諾亞真係揸到想嘔

TOP

機場嗰邊試過幾次撞欄就係呢啲七人車

via HKEPC Reader for Android

TOP