lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者
進階會員
電油版係8座, 點解係8座睇下youtube 就知道啦 小零 發表於 2020-4-4 03:49 AM
TOP
nelsonlee130 當前在線
油電C27無左中間條軌得7仔 電油版部車就係可以7個就可以做司機手托 2 2 3 咁坐 坐足8個就可以推去中 ... lyh1993 發表於 2020-4-4 01:54 PM
tan.oily 當前離線
中級會員
無錯, e-power起圍 果下推背 不得了, 係香港應該可以砌低紅的 只不過後續無力.. 120km/h 已經見頂 ... 6863 發表於 2020-4-4 01:38
明左 咁7座有位走盞好似仲舒服 同埋中排櫈可以左右移動 nelsonlee130 發表於 2020-4-4 14:18
對比起8座黎講都係呀,會比較方便出入,況且7座中排會坐得舒服d tan.oily 發表於 2020-4-9 12:48 PM
kanduki 當前離線
對比起8座黎講都係呀,會比較方便出入,況且7座中排會坐得舒服d tan.oily 發表於 2020-4-9 12:48
astra_lam 當前離線
初級會員
AAA1 當前離線
八座同七座都可以中排左右移動架 astra_lam 發表於 2020-4-9 11:00 PM
不過呢啲高身七人車一大風就左搖右擺,好危險 via HKEPC Reader for Android AAA1 發表於 2020-4-9 11:03 PM