正式賣街都17年
不過由結果睇
你口中嘅無冷氣版同而家有冷氣版都係禁JC08 37.2km/L ...
nelsonlee130 發表於 2020-4-3 17:21



當時我睇日本啲揭示版
啲人都好奇點解會出咁嘅配備咋...

如果要bid易手水貨返唻
要注意啲咁嘅版本

TOP

Serena E-power 副機器同Note E-Power 係一樣

其實無揸過響度鳩up 真係會俾人笑架

我果次響輕井澤度 ...
小零 發表於 2020-4-3 16:33



    既然有CHING出過相油秏係做得到的話,咁其他空間同乘坐感覺都要靠去親身試先知
BTW 你覺得架車夠唔夠力?坐得舒唔舒服?

TOP

本帖最後由 lyh1993 於 2020-4-3 19:55 編輯
各位係咪誤會左d乜?
難度日本夏天可以唔駛冷氣?
我住千葉上年6月講緊日日30幾度 ...
nelsonlee130 發表於 2020-4-3 05:17 PM
上年六月頭我係沖繩 istop都被我熄埋 因為好熱

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Senera 無左中間個推拉位有d 唔好之外, 行貨張櫈超好坐(日本係option 來)
夠唔夠力我見香港D 人揸就好夠 ...
小零 發表於 2020-4-3 07:54 PM

C27電油版都算okay 嫁啦都飛得下。係隔音差少少好似部車行得好快咁
我個fd原裝軩成日都濕地推頭

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

Senera 無左中間個推拉位有d 唔好之外, 行貨張櫈超好坐(日本係option 來)

小零 發表於 2020-4-3 07:54 PM


推拉位即係咁?

TOP

Serena E-power 副機器同Note E-Power 係一樣

其實無揸過響度鳩up 真係會俾人笑架

我果次響輕井澤度 ...
小零 發表於 2020-4-3 16:33


無錯, e-power起圍 果下推背 不得了, 係香港應該可以砌低紅的
只不過後續無力.. 120km/h 已經見頂

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

要買傳統日本7人車30多萬一定係epower

via HKEPC Reader for Android

TOP

大陸叫傳統Toyota THS 做混動,非混能,因為無plug-in charge。

換句話說,epower只可叫燃油電動車,簡稱油電

油電技術,早已用在幾十年前至今的火車頭。

TOP