kanduki 當前在線
進階會員
正式賣街都17年 不過由結果睇 你口中嘅無冷氣版同而家有冷氣版都係禁JC08 37.2km/L ... nelsonlee130 發表於 2020-4-3 17:21
TOP
tan.oily 當前離線
中級會員
Serena E-power 副機器同Note E-Power 係一樣 其實無揸過響度鳩up 真係會俾人笑架 我果次響輕井澤度 ... 小零 發表於 2020-4-3 16:33
lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者
各位係咪誤會左d乜? 難度日本夏天可以唔駛冷氣? 我住千葉上年6月講緊日日30幾度 ... nelsonlee130 發表於 2020-4-3 05:17 PM
小零 當前離線
PK 一名
Banned to Post
Senera 無左中間個推拉位有d 唔好之外, 行貨張櫈超好坐(日本係option 來) 夠唔夠力我見香港D 人揸就好夠 ... 小零 發表於 2020-4-3 07:54 PM
nelsonlee130 當前在線
Senera 無左中間個推拉位有d 唔好之外, 行貨張櫈超好坐(日本係option 來) 小零 發表於 2020-4-3 07:54 PM
6863 當前離線
AAA1 當前離線
kj1708 當前離線