本帖最後由 mo9394 於 2021-8-20 16:48 編輯
咁睇落架0手i20 都真係幾唔錯
今晚睇睇佢保養成點先, 唯一缺點就係韓國車啫
哩度D師兄真係好幫到手, 萬分 ...
kennyleunghk 發表於 2021-8-20 16:25 
牌子香港計唔好(二手車計), 車的ENGINE / 自動波技術落後 (好處係易整唔多會壞), 車內裝備唔豪華 (近年韓仔好豪華). 以一般養車要比較高成本的買家計 (例如停車場一年要三四萬), 唔算特別好的選擇.
你話村屋泊車唔計錢, 粗用, 甚至可以泊幾架, 呢架係其中一架粗用腳車, 就幾好. 如果我要租停車場, 我無理由每年拎四萬蚊停車場, 但養一架幾萬蚊唔夠好睇唔夠好用的車仔. 搵架大 D 好睇D 實用D.
但係韓仔計, 新車 KIA SORENTO 我又覺得可以推介, 特別係柴油版 (特別係你地無NCP, 少一個考慮因素), 廿幾萬真係又豪華又好力又平油錢. |