本帖最後由 mo9394 於 2021-8-20 16:48 編輯
咁睇落架0手i20 都真係幾唔錯
今晚睇睇佢保養成點先, 唯一缺點就係韓國車啫

哩度D師兄真係好幫到手, 萬分 ...
kennyleunghk 發表於 2021-8-20 16:25


牌子香港計唔好(二手車計), 車的ENGINE / 自動波技術落後 (好處係易整唔多會壞), 車內裝備唔豪華 (近年韓仔好豪華). 以一般養車要比較高成本的買家計 (例如停車場一年要三四萬), 唔算特別好的選擇.

你話村屋泊車唔計錢, 粗用, 甚至可以泊幾架, 呢架係其中一架粗用腳車, 就幾好.  如果我要租停車場, 我無理由每年拎四萬蚊停車場, 但養一架幾萬蚊唔夠好睇唔夠好用的車仔. 搵架大 D 好睇D 實用D.

但係韓仔計, 新車 KIA SORENTO 我又覺得可以推介, 特別係柴油版 (特別係你地無NCP, 少一個考慮因素), 廿幾萬真係又豪華又好力又平油錢.

TOP

本帖最後由 kwliu 於 2021-8-20 16:38 編輯
呢次交通部阿sir做倒野,開頭話貴唔賠,最後都係俾  
政府,有排攪啦  

via HKEPC Reader for An ...
ckkong97 發表於 2021-8-20 16:26


最低死係我只係claim佢唔夠一萬,個外判打電話嚟話可唔可以收順啲,條友好彩自己唔知,如果"坡"樹擲到人/貴車隨時賠多幾十倍。

TOP

計唔掂數, 一陣又好似搭的士, 條仔係咁話4千蚊呀...  

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2021-8-20 16:57 編輯
回覆  kennyleunghk


    假日車,六年行七萬公里,一星期兩日假,啫係每日行 120公里,俾個參考你,灣仔 ...
ChingTszHong 發表於 2021-8-20 16:54


逢星期六日都出足兩日街, 每次都一定係由香港最東去最西/最南去最北之類. 五年個個星期一樣.   如果父母/外家係住大西北, 一日男家呢邊, 一日女家嗰邊, 都可以OKAY

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 kennyleunghk 於 2021-8-20 17:02 編輯
回覆  kennyleunghk


    我呢認為呢 手數 > 年份 > 里數,你想像一下一個人住大埔返中環一日都100公里左 ...
ChingTszHong 發表於 2021-8-20 15:31



    我12年响澳洲同朋友夾份買二手車,
當年d 0幾年車閒閒地都廿幾萬公里

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  kennyleunghk


    假日車,六年行七萬公里,一星期兩日假,啫係每日行 120公里,俾個參考你,灣仔 ...
ChingTszHong 發表於 2021-8-20 16:54



係, 我都唔係好理解
車行車聲稱9年車得3萬5公里, 私人0手5年聲稱7萬

TOP

回覆  mo9394


    我知,我只係計一計,我以為對樓主有幫助啫,因為聽講部車响將軍澳。 ...
ChingTszHong 發表於 2021-8-20 16:58


我都係經驗所談. 我假日車, 筲箕灣去屯門/元朗為主. 有一排一星期來回一次左右.  
其實車程都有 D 長, 可以固定每個星期走咁樣兩轉其實有 D 累.

我假日車渣到湯都係八萬左右.

TOP