多數彎都過晒150
直路唔夠 F1快姐,好多街跑轉彎勁過F1車。

via HKEPC Reader for Android ...
doggygundam 發表於 2021-8-23 22:03


C hing唔明點解你會po段F1片出黎!!

TOP

設計都係開頭ok, 會有靚benchmark那麼先易sell有幾“好”, 用用下你就知

via HKEPC Reader for Android ...
doggygundam 發表於 2021-8-22 09:31


即係點...暫時都ok...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 arrychiu 於 2021-8-24 08:47 編輯
已經收左你們皮,你們再跌落地揦返拃沙也沒有意思了。你們再打字都係跌落地揦返拃沙,我會看完笑下你們。 ...
doggygundam 發表於 2021-8-24 04:21


你嚟收我皮啦,幾時出車?
真係好想見識下你150km劈彎嘅風釆

TOP

即係點...暫時都ok...
ter038 發表於 2021-8-24 01:16

通常啲呔俾媒體評測都係新呔比較少試到尾,所以有啲廠會較著重調較好新呔既表現去搶市場。

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 cheungwn 於 2021-8-24 10:02 編輯

回覆 73# arrychiu

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

C hing唔明點解你會po段F1片出黎!!
ter038 發表於 2021-8-24 01:15

我都唔明

F1車同街車比根本兩回事-乾地有得㨂軟硬,落雨入pit去換呔,用一次就完。街車呔要行兩萬公里兼顧乾濕。

百五K入灣就唔好強求,亦都唔好拍片。唔好教唆犯法亦都唔好做犯法野唔該。

淨講一隻牌子就話唔掂出事炒車,其實各大牌子仲有好多款香港買唔到只能望洋興嘆;但一句就話唔掂就真係唔公道。我有用過Dunlop同Nokian覺得係好野,但嗰兩條呔我會唔會係香港用?唔會!(嗰兩條係Dunlop SP Winter Sport 3D / Nokian Hakkapeliitta 9)唔同情況有唔同選擇有唔同結果。

還是同一句,攞實際野先好講。唔駛百五K,講咩車搭咩呔有信心做到都收貨架啦。
為表誠意我講先啦,Ford Mondeo+ Continental MC6,乾濕地表現都俾到信心,之前用過Goodyear EGP/Michelin PS4。

via HKEPC Reader for Android

TOP

我都唔明

F1車同街車比根本兩回事-乾地有得㨂軟硬,落雨入pit去換呔,用一次就完。街車呔要行兩萬公里兼 ...
siacelestar 發表於 2021-8-24 10:36


中肯吓吓以偏概全真係好難討論落去

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP