我F1A5 德制19年尾貨, 可能SUV 4驅加上高速多, 蝕得比較平均
之前有諗過PS4/S001, PS4 就太貴 ...
wgpoon 發表於 2021-7-18 19:28 
我用A3&A5都用過, 又係咁上下, 好似唔識蝕咁~
只係行夠一萬整開野就請車房師傅/補呔果陣前後對調埋~
呔肚淋似乎有種除左日本呔以外都共有既特點, 除非係主打性能果D半熱溶
A3&A5我都係比門邊建議呔氣打多10%左右就岩岩好, 後來都有建議過其他同類呔有同樣問題既朋友試下咁跟, 基本上都係反應正面~
但有D主打舒服既呔真係要打高好多先搞得掂, 聽幾間呔鋪講Goodyear都有款係咁~ |