提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有些人唔出去問下價比較下就覺得無被人昆好多,又真心信中釘人地會無條件換
講野以幻想為主,無得傾的唔 ...
doggygundam 發表於 2021-7-17 18:45


我就係怕比人昆,所以咪問你係邊間買?
咩胎?咩Size?幾多錢?

TOP

我就係怕比人昆,所以咪問你係邊間買?
咩胎?咩Size?幾多錢?
arrychiu 發表於 2021-7-17 19:29



    我好無聊咁睇曬92個post, 發現樓主由頭到尾都無講過自己用乜size
只係話自己搵到好平既鋪頭, 買到水貨好開心, 買行貨既就傻仔了

我自己就無咁好心機, 行完一條街問完幾間就算
搵到平咪裝, 搵到行有現貨咪落單
搵自己用開既鋪就比錢買信心

PS. 我用goodyxar F1A5 24545R19, 行左20K 都重有4mm左右, 應該可以頂多10K
goodyxar 有行有水有德制有中國制, 有人比錢買產地, 有人要平買上一代F1A3

TOP

本帖最後由 arrychiu 於 2021-7-18 19:11 編輯
我好無聊咁睇曬92個post, 發現樓主由頭到尾都無講過自己用乜size
只係話自己搵到好平既鋪頭, 買 ...
wgpoon 發表於 2021-7-18 18:17

咁幾耐用,我之前用S001過咗15000km就開始推頭,有紋都唔敢再用,即刻走去換咗佢。

TOP

回覆 94# arrychiu
係有紋但D膠用耐左硬化 係會好冼 你照行佢一樣唔會點食紋 可能行多幾萬都唔會點變 3年左右就差唔多要換

TOP

咁幾耐用,我之前用S001過咗15000km就開始推頭,有紋都唔敢再用,即刻走去換咗佢。 ...
arrychiu 發表於 2021-7-18 18:45


    我F1A5 德制19年尾貨, 可能SUV 4驅加上高速多, 蝕得比較平均
之前有諗過PS4/S001, PS4 就太貴近2千, S001 就98Y, F1A5 係102Y

不過F1A3/A5 既呔肚支撐性差少少, 打36PSI 都好似好扁唔夠壓咁(1.6噸車)
打到40PSI 就彈到自己頂唔順

P.S. 用過PSS/F1A3 下次想換S007

TOP

有些人唔出去問下價比較下就覺得無被人昆好多,又真心信中釘人地會無條件換
講野以幻想為主,無得傾的唔 ...
doggygundam 發表於 2021-7-17 18:45


又唔好咁話你自己, 一路都係得你一個比較唔到平價行貨走去買水貨以為平左好多做小傻仔嘥大家時間之嘛
齋中釘無得換, 好幾版之前講左啦, 你又發夢又幻想喇??
如果係咁閣下夠鐘食藥去精神科覆診喇

TOP

我F1A5 德制19年尾貨, 可能SUV 4驅加上高速多, 蝕得比較平均
之前有諗過PS4/S001, PS4 就太貴 ...
wgpoon 發表於 2021-7-18 19:28



我用A3&A5都用過, 又係咁上下, 好似唔識蝕咁~
只係行夠一萬整開野就請車房師傅/補呔果陣前後對調埋~   
呔肚淋似乎有種除左日本呔以外都共有既特點, 除非係主打性能果D半熱溶
A3&A5我都係比門邊建議呔氣打多10%左右就岩岩好, 後來都有建議過其他同類呔有同樣問題既朋友試下咁跟, 基本上都係反應正面~
但有D主打舒服既呔真係要打高好多先搞得掂, 聽幾間呔鋪講Goodyear都有款係咁~

TOP

水貨要睇下佢本身想賣去邊
1x年前,有Fd 渣evo
買水貨米仔唔記得乜model

結果點都開唔到胎(唔夠熱)
應該係東南亞地區ver,個面路面熱過香港

TOP

本帖最後由 Healing 於 2024-3-20 15:31 編輯

delete to post

TOP