回覆 89# look

https://www.youtube.com/watch?v=F8y2dxzqrac
得閒去睇吓

TOP

要減少汽車數量,其實好簡單,一招攪掂
手持車位契作為私家車出牌嘅洗決條件

TOP

要減少汽車數量,其實好簡單,一招攪掂
手持車位契作為私家車出牌嘅洗決條件 ...
red666devil 發表於 2021-2-25 14:18



    設車牌上限, 所有車牌競投
香港人咁有錢, 到時牌費可能幾十萬一年

TOP

回覆 93# gn01119056

唔需要太多火頭
有車位契就有得揸
合情合理合法
正式將揸私家車塑造成中產玩意

TOP

回覆  gn01119056

唔需要太多火頭
有車位契就有得揸
合情合理合法
正式將揸私家車塑造成中產玩意 ...
red666devil 發表於 2021-2-25 14:47

益晒大地主又炒多幾轉

via HKEPC Reader for Android

TOP

要減少汽車數量,其實好簡單,一招攪掂
手持車位契作為私家車出牌嘅洗決條件 ...
red666devil 發表於 2021-2-25 14:18


咁即係如果將來香港人口過剩, 就要手持住宅單位先可以生細佬仔係唔係? 因為只要你有錢可以買幾10間屋幾10個車位, 你就有資格生仔及買車.

TOP

回覆  gn01119056

唔需要太多火頭
有車位契就有得揸
合情合理合法
正式將揸私家車塑造成中產玩意 ...
red666devil 發表於 2021-2-25 14:47


大陸而家出電車,已經要求有位先比買

TOP

咁即係如果將來香港人口過剩, 就要手持住宅單位先可以生細佬仔係唔係? 因為只要你有錢可以買幾10間屋幾10 ...
aleck_choi 發表於 2021-2-25 15:49



    我完全支持
窮人生仔xxx.gif

TOP

回覆  look


得閒去睇吓
look 發表於 2021-2-25 13:23



    冇人會支持加價,同反對派錢
怕冇人選佢哋

TOP

減小車輛加牌費? 加得一二千有作用咩

將牌費x2 d都會揸架啦
jazz2014 發表於 2021-2-25 13:21



    學星加坡
一年十萬蚊牌費
起碼少三成

TOP