look 當前離線
中級會員
TOP
red666devil 當前離線
gn01119056 當前離線
進階會員
要減少汽車數量,其實好簡單,一招攪掂 手持車位契作為私家車出牌嘅洗決條件 ... red666devil 發表於 2021-2-25 14:18
ckkong97 當前在線
間呎II 號
特級會員
回覆 gn01119056 唔需要太多火頭 有車位契就有得揸 合情合理合法 正式將揸私家車塑造成中產玩意 ... red666devil 發表於 2021-2-25 14:47
aleck_choi 當前離線
madebyp90 當前離線
咁即係如果將來香港人口過剩, 就要手持住宅單位先可以生細佬仔係唔係? 因為只要你有錢可以買幾10間屋幾10 ... aleck_choi 發表於 2021-2-25 15:49
回覆 look 得閒去睇吓 look 發表於 2021-2-25 13:23
減小車輛加牌費? 加得一二千有作用咩 將牌費x2 d都會揸架啦 jazz2014 發表於 2021-2-25 13:21