可能因為我果陣秋天冇開行部冷氣
鬼(?) 發表於 2020-4-3 15:35

就係呢個分別,我暑假停車著冷氣

via HKEPC Reader for Android

TOP

都係一樣果副 1200CC 直3引擎, 一齊講唔得嫁 ?
6863 發表於 2020-4-3 15:02



    佢油秏都係分開兩個型號寫啦,車重,體積都好唔同,好難連埋一齊講

TOP

所以無乜好拗
香港人慣左大腳油大腳逼
我上次揸serena e-power ~1000km 圍返18km/L
樓上直頭有香港車主 ...
nelsonlee130 發表於 2020-4-3 15:35



    香港會咁係因為有位就會比車插入黎,所以都跟得貼,起步同brake都會多左,去到夏天又會開大冷氣,所以佢官方個油秏打8折就差唔多香港既數

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 kanduki 於 2020-4-3 17:09 編輯
冷氣(空調)係標準裝備
nelsonlee130 發表於 2020-4-3 15:40


16年剛出果陣 最平果grade真係無冷氣咖嘛
(連後座窗門都係手攪)
可能無人買變咗而家所有版本都變為標準配備

又亂up,
RX8 落轆都只係百幾匹, 單轉子肯定無一百匹

有揸過先吹到架嘛~~~ ...
小零 發表於 2020-4-3 16:43


而家講e-power講乜嘢落轆呢請問

RX8無記錯有幾個版本馬力由165到250匹
後唻又試過用唻燒氫氣俾電動車增程用
不過馬力得電油版嘅一半

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

去到夏天又會開大冷氣
tan.oily 發表於 2020-4-3 04:31 PM


各位係咪誤會左d乜?
難度日本夏天可以唔駛冷氣?
我住千葉上年6月講緊日日30幾度

TOP

本帖最後由 nelsonlee130 於 2020-4-3 17:22 編輯
16年剛出果陣 最平果grade真係無冷氣咖嘛

kanduki 發表於 2020-4-3 05:04 PM


正式賣街都17年
不過由結果睇
你口中嘅無冷氣版同而家有冷氣版都係標JC08 37.2km/L

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP