ckkong97 當前在線
間呎II 號
特級會員
可能因為我果陣秋天冇開行部冷氣 鬼(?) 發表於 2020-4-3 15:35
TOP
tan.oily 當前離線
中級會員
都係一樣果副 1200CC 直3引擎, 一齊講唔得嫁 ? 6863 發表於 2020-4-3 15:02
所以無乜好拗 香港人慣左大腳油大腳逼 我上次揸serena e-power ~1000km 圍返18km/L 樓上直頭有香港車主 ... nelsonlee130 發表於 2020-4-3 15:35
小零 當前離線
PK 一名
Banned to Post
kanduki 當前離線
進階會員
冷氣(空調)係標準裝備 nelsonlee130 發表於 2020-4-3 15:40
又亂up, RX8 落轆都只係百幾匹, 單轉子肯定無一百匹 有揸過先吹到架嘛~~~ ... 小零 發表於 2020-4-3 16:43
nelsonlee130 當前離線
去到夏天又會開大冷氣 tan.oily 發表於 2020-4-3 04:31 PM
16年剛出果陣 最平果grade真係無冷氣咖嘛 kanduki 發表於 2020-4-3 05:04 PM