大家命仔緊要,個個都話揸160,唔熟路唔熟車雞呔我就無咁嘅膽量,高速公路140我已經覺得架車有D under co ...
arrychiu 發表於 2019-10-19 20:21


其實我而家120 就收油了.  我不是車手.

TOP

唔係想!係有需要 走 起上嚟方便D 咁啫
killer_queen 發表於 2019-10-19 11:38


對, 我從未想過走數.

TOP