nerco 當前離線
中級會員
有邊間中石化油站係屬於指定油站?? 無油卡就咁行入去有得-$4.6嗎?? stevechau 發表於 2020-4-8 13:12
TOP
野野夜孩子 當前離線
進階會員
stevechau 當前離線
我入過呢3間荔枝角道/葵涌/歌和老街,平油-3.5,貴油-4.6(之前-4.79) ,但好似入至少$400,唔駛任何其 ... nerco 發表於 2020-4-8 17:41
look 當前離線
coffeeaddict 當前離線
回覆 nerco 香港油站啲油全部都係同一個source,都係新加坡油黎喎... 分別只係大家再加自己啲添加劑既分 ... look 發表於 2020-4-9 08:58
backspace-hk 當前離線
近幾年石化在青衣有自己油庫, 自己生產汽油供港了, 其他幾間都仲係星洲入口. ... backspace-hk 發表於 2020-4-9 14:14