川藏都大把小摺完成左
madebyp90 發表於 2013-11-12 14:58


我自己都用過摺車由埔里>霧社>清境>武嶺>花蓮

亦在香港大冷過

大帽山又上過 東涌道都上過
比賽仔都玩下

咩梅子林 獅子庭 道風山 水泉澳 馬郊都上過

我哩三年踩左近8000km

TOP

我自己都用過摺車由埔里>霧社>清境>武嶺>花蓮

亦在香港大冷過

大帽山又上過 東涌道都上過
比賽仔都玩下 ...
rx78_nt-1 發表於 2013-11-12 17:58


上面有人話冇油碟,冇避震上唔到山

岩岩睇77bike,有人speed pro,星芒上川藏(超多行理)

油碟避震論真係笑死人

TOP

上面有人話冇油碟,冇避震上唔到山

岩岩睇77bike,有人speed pro,星芒上川藏(超多行理)

油碟避震論真係 ...
madebyp90 發表於 2013-11-12 19:18


其實佢既重點係講緊重磅既人唔適合踩摺車, 特別係落大斜..
油碟的確剎車力強好多, 重磅人落車係快D (唔追餅計),
如果要有效控制車速係安全範圍, 油碟的確比較好..

至於 避震 的話, 如果以ONROAD計, 落斜有冇都差唔多,
但上斜我就覺得冇避震比較好, 重磅人本身上斜就辛苦好多, 無左避震的確效率高D...

至於入山(OFFROAD), 摺車本身就唔應該作OFFROAD用途, 所以不作討論


你地討論既爆架, 我諗唔炒車既情況下應該好少發生 (山寨另計). 我剩係踩過鋁架, 無踩過碳架

TOP

本帖最後由 ef-9 於 2013-11-13 00:37 編輯
我FD 240磅踩DAHON鋁架摺車踩左一年幾都無事
但佢話落大斜好飄唔易控制,因為佢行到成50 KM/H ...
polyupbl 發表於 2013-11-12 15:22



    240磅 + 行到成50 km......

真係唸起都 ....牙煙

其實 200磅 踩 20吋 ..... 是否好危....?
唸住 踩完.... 放入 車尾箱 方便 過 26吋

TOP

240磅 + 行到成50 km......

真係唸起都 ....牙煙

其實 200磅 踩 20吋 ..... 是否好危....?
唸住  ...
ef-9 發表於 2013-11-12 23:48


睇你點定義"好危"
20"摺車既取向都係休閒做運動多, 如果拎黎衝長斜, 落馬路爆速就唔建議用摺車
因為細轆車高速唔太穩定易失控. 但總有D人係要咁做, 我有個FD摺車衝落鹿頸仲不停追餅, 上到6x km/h

如果你係踩單車徑既, 正正常常咁踩應該無問題, 至於D車架最多承受到個人幾重我就無研究,
大牌子應該品質好D

TOP

240磅 + 行到成50 km......

真係唸起都 ....牙煙

其實 200磅 踩 20吋 ..... 是否好危....?
唸住  ...
ef-9 發表於 2013-11-12 23:48

sp8' 060摺好都唔細,又有鏈油

TOP

sp8' 060摺好都唔細,又有鏈油
madebyp90 發表於 2013-11-16 23:51



    唸住會 入單車 袋

TOP

唸住會 入單車 袋
ef-9 發表於 2013-11-18 17:33



    真係好大架
買之前,問人借來試下先

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP