上面有人話冇油碟,冇避震上唔到山
岩岩睇77bike,有人speed pro,星芒上川藏(超多行理)
油碟避震論真係 ...
madebyp90 發表於 2013-11-12 19:18 
其實佢既重點係講緊重磅既人唔適合踩摺車, 特別係落大斜..
油碟的確剎車力強好多, 重磅人落車係快D (唔追餅計),
如果要有效控制車速係安全範圍, 油碟的確比較好..
至於 避震 的話, 如果以ONROAD計, 落斜有冇都差唔多,
但上斜我就覺得冇避震比較好, 重磅人本身上斜就辛苦好多, 無左避震的確效率高D...
至於入山(OFFROAD), 摺車本身就唔應該作OFFROAD用途, 所以不作討論
你地討論既爆架, 我諗唔炒車既情況下應該好少發生 (山寨另計). 我剩係踩過鋁架, 無踩過碳架 |