綠豆豆 當前離線
SSD on notebk
進階會員
我改到得番個車架係原裝了.... Nazcar 發表於 2012-3-7 22:52
TOP
Nazcar 當前離線
我諗如果我有我都會改到得返個架 綠豆豆 發表於 2012-3-7 23:10
改裝都係心癮多...其實踩到出去咪又係跟大隊慢慢踩 our speed = Team slowest one ... ... Nazcar 發表於 2012-3-8 00:05
newdaylow 當前離線
砌車改車好玩呀 綠豆豆 發表於 2012-3-8 00:31
錢多 newdaylow 發表於 2012-3-8 03:04
EyeOfMagic 當前離線
買左部車番黎, 見到d件雞雞地又踩得唔快 好自然就改車 EyeOfMagic 發表於 2012-3-8 12:03
chauwangx 當前離線
中級會員
星野望 當前離線
POST KILLER
hkarmy01 當前離線
Moderator