我改到得番個車架係原裝了....
Nazcar 發表於 2012-3-7 22:52



    我諗如果我有我都會改到得返個架

TOP

我諗如果我有我都會改到得返個架
綠豆豆 發表於 2012-3-7 23:10


改裝都係心癮多...其實踩到出去咪又係跟大隊慢慢踩
our speed = Team slowest one ...

TOP

改裝都係心癮多...其實踩到出去咪又係跟大隊慢慢踩
our speed = Team slowest one ... ...
Nazcar 發表於 2012-3-8 00:05



    砌車改車好玩呀

TOP

砌車改車好玩呀
綠豆豆 發表於 2012-3-8 00:31



錢多

TOP

錢多
newdaylow 發表於 2012-3-8 03:04



    樂趣尼既!

TOP

錢多
newdaylow 發表於 2012-3-8 03:04



買左部車番黎, 見到d件雞雞地又踩得唔快
好自然就改車

TOP

買左部車番黎, 見到d件雞雞地又踩得唔快
好自然就改車
EyeOfMagic 發表於 2012-3-8 12:03



    改改換換最後換埋車

TOP

回復 57# Nazcar

改上引=.=?但我都入坑了改10速用SRAM X.O
碳纖維座管加ALLAY Racing Sport 2.1 氣囊座位
碳纖維車直頭加碳纖維牛角
最近還想換楕圖大盤加中空BB.........

TOP

回復 49# EyeOfMagic

以前都唔見得係平

以前一部birdy既價錢係同以同JXP去比

TOP

我第一部車 2010 年6月買..Sp8 一部..
由無改 > 全改 (最後改剩車架)...跟住係2月果陣換埋隻車架(MUEX)
但家陣發覺想玩槍手及雙管小輪...最近開始物色新車..準備買新車做生日禮物
(又係另一個改車循環既開始)

TOP