sunhikari 當前離線
進階會員
TOP
白翼天使獅 當前離線
中級會員
我已上訓練台練....但太耐無練,而家操返真係堅辛苦..... sunhikari 發表於 2016-7-7 10:20
敢問師兄如果落地練車 係邊頭練多? 白翼天使獅 發表於 2016-7-7 10:26
GTO-HK 當前離線
dandanhk 當前離線
不過計時計,要睇埋50km組係7:30過唔到回程D1A(N)路要上收容車(45km 2hr, 即av 22.5km/h), 30km組 9:30 過 ... dandanhk 發表於 2016-7-7 13:18