marktang04 當前離線
中級會員
TOP
acog 當前離線
進階會員
回復 acog 師兄, 我都係14年3月中下旬出發踩到4月中! 有機會見喎 marktang04 發表於 2014-1-15 14:37
kyle1358 當前離線
睇型號, 買台灣自己廠點都平, 不過都係平一百幾十...除非貴車 (5k 以上我都當 貴車) ... acog 發表於 2014-1-15 05:03
nashnash 當前離線
係租x瘋個架Giant先18xxhkd.....我租一個月要1000hkd lo kyle1358 發表於 2014-1-16 15:40
rx78_nt-1 當前離線
回復 acog 我計過應該台中出發了, HKE連稅最平$849 marktang04 發表於 2014-1-23 09:11