回復 32# acog


    師兄, 我都係14年3月中下旬出發踩到4月中! 有機會見喎

TOP

回復 32# acog


    師兄, 我都係14年3月中下旬出發踩到4月中! 有機會見喎

TOP

回復  acog


    師兄, 我都係14年3月中下旬出發踩到4月中! 有機會見喎
marktang04 發表於 2014-1-15 14:37


我地(共4人爭少少共二百) 台北出發, 逆時針, 踩12日~ 有緣台灣見

TOP

睇型號, 買台灣自己廠點都平, 不過都係平一百幾十...除非貴車 (5k 以上我都當 貴車) ...
acog 發表於 2014-1-15 05:03



係租x瘋個架Giant先18xxhkd.....我租一個月要1000hkd lo

TOP

係租x瘋個架Giant先18xxhkd.....我租一個月要1000hkd lo
kyle1358 發表於 2014-1-16 15:40



而家貴左咁多?

我之前環島在租x瘋租車
租 25 日都係 2300 台幣
不過已經係 4 年前

TOP

有冇人會二月尾出發?? 我應該會二月尾去

順便三月中去台中讀單車領隊

TOP

回復 43# acog


    我計過應該台中出發了, HKE連稅最平$849

TOP

今年去環台既各位操練情況如何
我地四條麻因為實力參差, 早兩日係行完鳳凰山差d凍死下第日去左兩日一夜環大嶼山, 路程唔長, 平均一日只有30km. 但大部分上坡 (羌山道, 昂平..etc) 所以都大概知道自己去到乜level, 有心理準備... 始終我地大部份都係4字頭

如無意外我地每星期都會去大嶼山踩一野, 我應該過兩日再去2014第三次踩車上大佛, 假如見到有架小摺龜速/扯蝦中 既say 個 hi 啦

TOP

回復  acog


    我計過應該台中出發了, HKE連稅最平$849
marktang04 發表於 2014-1-23 09:11



有緣見啦

TOP

回復  acog


    我計過應該台中出發了, HKE連稅最平$849
marktang04 發表於 2014-1-23 09:11



   

佢托運單車要比多百幾丫

TOP