madebyp90 當前離線
進階會員
回復 madebyp90 明晒, 你揸開坦克車, 用黎撞 30kg 鎚, 一下打落060 個join 度都會好精彩 ... nelsonlee130 發表於 2013-11-12 02:18
TOP
回復 madebyp90 哦 所以論壇發言唔駛負責任真好, 狗UP無罪 nelsonlee130 發表於 2013-11-12 02:17
busfanhk 當前離線
硬盤數據急救中隊
Moderator
carry me Maximum Rider Weight 220 lb. (100 kg) 英文你色睇嫁可? usa,寫錯可以比人告 strida ... madebyp90 發表於 2013-11-12 12:40 AM
volante8657 當前離線
190~200 磅雖然在原廠聲稱可承受既重量範圍,但亦快將接近上限 hkarmy01 發表於 2013-11-10 21:17
rx78_nt-1 當前在線
如果200磅加行理 由武嶺去花蓮80k下山都真係幾可怕 rx78_nt-1 發表於 2013-11-12 13:57
師兄有冇聽過乜野叫over-engineer? 如果佢標200磅, 你201磅整爆咗 道理上係用戶問題, 但似乎 ... volante8657 發表於 2013-11-12 13:33
polyupbl 當前離線
中級會員
我認同strida, carryme上山,落山係唔岩,lee d車真係平路only 但其實大家知唔知,要個摺位支鐵斷 ... madebyp90 發表於 2013-11-12 15:08
我FD 240磅踩DAHON鋁架摺車踩左一年幾都無事 但佢話落大斜好飄唔易控制,因為佢行到成50 KM/H ... polyupbl 發表於 2013-11-12 15:22