回復  madebyp90


   
明晒, 你揸開坦克車, 用黎撞
30kg 鎚, 一下打落060 個join 度都會好精彩 ...
nelsonlee130 發表於 2013-11-12 02:18




你見色小,我唔怪你
全世界做lab都一樣方法就係用重力,重覆打落去
做鋼水test,更30,50,100kg禁自由落體,睇佢幾多kg先斷

    060己買
等緊你個炭架

TOP

回復  madebyp90


   

所以論壇發言唔駛負責任真好, 狗UP無罪
nelsonlee130 發表於 2013-11-12 02:17



    060 我190lb, 加6kg貨
用左9個月,用得就來回16km(葡萄園-元朗)
入過山,操砲區,下白泥,尖鼻咀,魚塘照去

今日重乜事都冇
你又是否060車主?

vp18' kaa061鋁車我又有,夠資格出聲未?


大陸人玩川藏都未有事
如果dahon寫105KG,但 200lb都頂唔到,早就係美國,比人告到破產

TOP

carry me Maximum
Rider Weight        220 lb. (100 kg)

英文你色睇嫁可?


usa,寫錯可以比人告


strida ...
madebyp90 發表於 2013-11-12 12:40 AM

如果我話唔識睇, 你係咪幫我翻譯先
無睇車好耐啦, 2010 carryme 負重得80KG
好彩得你ja, 搵埋條link 出黎, 但有無考慮過咁重磅既人踩呢類車, 人車都辛苦呢?

TOP

本帖最後由 volante8657 於 2013-11-12 13:38 編輯
190~200 磅雖然在原廠聲稱可承受既重量範圍,但亦快將接近上限
hkarmy01 發表於 2013-11-10 21:17



    師兄有冇聽過乜野叫over-engineer?

如果佢標200磅, 你201磅整爆咗
道理上係用戶問題, 但似乎係廠家亂標個envelope, 再攞用戶較飛...

車廠造波箱, 都會設計個波箱頂到stock output + 30%
你冇可能整件part屎一稍微超過個limit就立即fail嘛

TOP

如果200磅加行理

由武嶺去花蓮80k下山都真係幾可怕

TOP

如果200磅加行理

由武嶺去花蓮80k下山都真係幾可怕
rx78_nt-1 發表於 2013-11-12 13:57



    川藏都大把小摺完成左

TOP

師兄有冇聽過乜野叫over-engineer?

如果佢標200磅, 你201磅整爆咗
道理上係用戶問題, 但似乎 ...
volante8657 發表於 2013-11-12 13:33



    我認同strida, carryme上山,落山係唔岩,lee d車真係平路only

但其實大家知唔知,要個摺位支鐵斷,起碼要400-1000kg /in,(一般金屬扭力)


汗點更要數T, 正宗你死佢都未死

TOP

我FD 240磅踩DAHON鋁架摺車踩左一年幾都無事
但佢話落大斜好飄唔易控制,因為佢行到成50 KM/H

TOP

本帖最後由 volante8657 於 2013-11-12 15:39 編輯
我認同strida, carryme上山,落山係唔岩,lee d車真係平路only

但其實大家知唔知,要個摺位支鐵斷 ...
madebyp90 發表於 2013-11-12 15:08



    我諗起我條架係DS硬架
DS論操勞肯定比唔上真正DH, 但拎XC架玩速降應該會柴

yet, 單睇表面
未必個個都知道DS係要比XC硬凈...

PS.我>100kg, 但我都想整架大陸a bike, 爛咗當跌錢, 反正又唔係衝壁屋

TOP

我FD 240磅踩DAHON鋁架摺車踩左一年幾都無事
但佢話落大斜好飄唔易控制,因為佢行到成50 KM/H ...
polyupbl 發表於 2013-11-12 15:22



    細轆快車係比較危

TOP