本帖最後由 newdaylow 於 2012-1-24 19:47 編輯

踩左dahon vp18 一个月嘅,终于要改野,由56/46t 转53/39t,吾改嘅上山太辛苦,顶吾顺啦。

首先上网买左全新曲柄 $300,crank puller $38,波拨$80,截链器$88,介子五片$10,平价DIY一d 都吾难,再将原装曲柄56/39t上网卖左 $200,总支出$300 已经搅定。今日试完车前39t +後34t 上山舒服好多

TOP

回復 41# newdaylow

弓喜哂 CHING

TOP

本帖最後由 chauwangx 於 2012-1-24 21:36 編輯

回復 40# palmtree

JP8改雙盤要小心42T才是比較好39T一定會磨到因為他未算避震會下降令它磨到
又或者改個長D避震令它磨唔到=.=?
(發現螳螂車架的作用了是為了單車鏈不會磨架以設計?)
http://www.youtube.com/watch?v=AZQf1bduGYs

TOP

我會揀VP18再換對powerway
好行好多

TOP

本帖最後由 newdaylow 於 2012-1-25 03:45 編輯
回復  newdaylow

弓喜哂 CHING
palmtree 發表於 2012-1-24 20:30



Vp18 原裝56/46t,跟52/42/30t三速波撥 改雙速波撥位置又太高,好似著左吊腳褲,用52/39t又轉吾到波,只可以用53/39t,仲要攝一攝鑼絲位至用得 ......

TOP

本帖最後由 palmtree 於 2012-1-25 10:25 編輯
Vp18 原裝56/46t,跟52/42/30t三速波撥 改雙速波撥位置又太高,好似著左吊腳褲,用52/39t又轉吾到 ...
newdaylow 發表於 2012-1-25 00:45



網上有資料  好多摺車型號 要 轉用 SHIMANO 105 ... ... 之類 較高級 的前變 可解決兼容問題

以下網站出售已標明 兼容 JAVA, DOHAN  之分類
*** http://bikeparts.666forum.biz/f13-forum  

可能 是 低檔版 的 前變   .. .. ..

低檔版 彈弓唔夠力, 摺車車架設計的先天問題, 花多點 換前變吧

TOP

網上有資料  好多摺車型號 要 轉用 SHIMANO 105 ... ... 之類 較高級 的前變 可解決兼容問題

...
palmtree 發表於 2012-1-25 10:15

換到咁高級既件不如換內變…包生仔

TOP

換到咁高級既件不如換內變…包生仔
Moderator 發表於 2012-1-25 10:44



    一野入架VECTOR搞掂

TOP

本帖最後由 palmtree 於 2012-1-25 11:13 編輯
換到咁高級既件不如換內變…包生仔
Moderator 發表於 2012-1-25 10:44


有幾高級  前撥 才HK$200.00  已可搞定

JAVA 更有 轉換碼 出售 HK$120.




quote]一野入架VECTOR搞掂
綠豆豆 發表於 2012-1-25 11:09 [/quote]


未買車前 是 絕佳的選擇

TOP

本帖最後由 chauwangx 於 2012-1-25 11:31 編輯

回復 47# Moderator

多謝你提供資料我估香港可買內變(SRAM DUAL DRIVE)的地方不多?你知道那裡的地方有呢?
(我的JP8可以完美上JP30了...)

TOP