本帖最後由 新遺失戰艦 於 2017-2-5 22:04 編輯
nice.
搞搞下搞到我好想操下山TIM。
CHING踩開邊度多?我係路痴剩係識去打鹿同上波。CHING有無邊D地方好 ...
johnl123 發表於 2017-2-5 09:41 PM 
我來來去去都係
大圍<-->鹿頸,
大圍<-->上水,
大嶼山一天遊,
大圍> 鹿頸> 粉嶺> 大圍
如果要模擬武領, 來回大佛三次應該都差唔多 (來回一次總爬升1200M)
大嶼山一天遊可以望下我strava
https://www.strava.com/activities/855017977 |