提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 新遺失戰艦 於 2017-2-5 22:04 編輯
nice.
搞搞下搞到我好想操下山TIM。
CHING踩開邊度多?我係路痴剩係識去打鹿同上波。CHING有無邊D地方好 ...
johnl123 發表於 2017-2-5 09:41 PM


我來來去去都係
大圍<-->鹿頸,
大圍<-->上水,
大嶼山一天遊,
大圍> 鹿頸> 粉嶺> 大圍

如果要模擬武領, 來回大佛三次應該都差唔多 (來回一次總爬升1200M)

大嶼山一天遊可以望下我strava
https://www.strava.com/activities/855017977

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

thx參考下. 唔使成日長東鹿頸咁悶。
johnl123 發表於 2017-2-5 10:03 PM


自問呢條路線係幾好玩, 但係你要頂得順上大斜既時間仲要有大量旅遊巴擦身而過

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 新遺失戰艦 於 2017-2-6 01:06 編輯
香港揾唔揾到D好似外地果D無咩車的上山公路呀。。。。。上次番東管有人帶住上咩大屏障公園好似,但係又係 ...
johnl123 發表於 2017-2-5 10:08 PM


我覺得波波已經係最安全, 最似外國既山路(高處望好多"之" 字形既路)
而且又唔算太難, 至少keep 到一定既腳頻
所以我覺得波波係幾好踩

TOP

我喜歡沙田大棠上波波,
真係唔使咁多車,夠長,夠斜
https://www.strava.com/activities/818425320

TOP

回覆 36# 新遺失戰艦


   
波波你多數邊邊上? 荃錦?有機會跟下車尾燈先
武嶺都比你上埋真係天下無敵

TOP

本帖最後由 新遺失戰艦 於 2017-2-6 22:20 編輯
回覆  新遺失戰艦
波波你多數邊邊上? 荃錦?有機會跟下車尾燈先
武嶺都比你上埋真係天下無敵 ...
nelsonlee130 發表於 2017-2-6 12:55 PM


我都係荃灣經荃錦上,你一定跟到我車尾燈,因為我好慢
有機會咪出黎翔東踩幾腳吹下水
Hea踩入迪欣湖
之前話約大家出黎吹水都無左回事
呢排跟得D爬波L多,平路退化晒

TOP

我都係荃灣經荃錦上,你一定跟到我車尾燈,因為我好慢
有機會咪出黎翔東踩幾腳吹下水
Hea踩入迪 ...
新遺失戰艦 發表於 2017-2-6 20:07


支持!! 今個星期有無團???

TOP