禁你又錯
$65一張彈弓位
好坐到不得了
madebyp90 發表於 2013-10-30 10:08


仲重到不得了tim

TOP

仲重到不得了tim
hkarmy01 發表於 2013-10-30 10:10


    冇所謂
重量只會上大斜慘dd

你個人減肥己經去左

TOP

仲重到不得了tim
hkarmy01 發表於 2013-10-30 10:10


其實重得幾多啫,比你練盡咪都係果三幾十公里時速,系咪輕過些少可以令你飛上天啫!

TOP

本帖最後由 hkarmy01 於 2013-10-30 11:44 編輯
其實重得幾多啫,比你練盡咪都係果三幾十公里時速,系咪輕過些少可以令你飛上天啫! ...
saya33 發表於 2013-10-30 11:14



呢樣重少少,果樣重少少,加加埋埋就重唔少,無人話輕d會快到飛上天喎 ,不過部車輕d踩得輕鬆d呢個係不容置疑架喎

仲有,如果要遠行(如坐地鐵拆轆抬車)上上落落果陣你咪知味道囉 唔好到時又話部車重唔方便拆轆呀

如果你堅持重d 都無問題,我唔會阻止你,呢個係你既自由黎

TOP

問題依家淨系討論緊坐墊嘛,你話一個坐墊重級會有幾多吖!

TOP

咁想問下其實坐墊係咪厚d會舒服d呢?
lkman 發表於 2013-10-30 05:18



太厚太軟都唔會係好....要適中.

TOP

其實我最主要係舒服行先,輕重無乜所謂,因為我通常都係慢踩,有師兄介紹彈弓坐位又平又舒服想試下,但好似比較少見,請問邊度有得賣?

TOP

回復 37# lkman

可以諗下佐敦工傷單車, 佢有依類彈弓坐位賣

其實唔一定要彈弓就可以諗下Selle Royal o個d, 幾舒服的

TOP

得閒去睇睇先

TOP

TOP