其實多得大家提點,我住間民宿隔離係全清境唯一24 既7-11, 所以買定D叮叮握便當,上到去仲暖

又係埔里買左支吸氧瓶,過左鳶峰真係feel 到賴賴地野,拎支純氧吸先ok

過左二千五百米後,好易倦, 係feel 到集中力低左

TOP

已找回椅下的扣, 不好意思,手機版發不到短訊

本帖最後由 acog 於 2014-6-14 13:18 編輯
加油呀CHING~ 啱啱FB 見到你買車D 相XDD

BTW 如果你去拎番條LING 個時, 可唔可以幫我問下,上次買F20 - 45 ...

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
acog 發表於 2014-6-14 13:16


多謝你呀C 師!!! 返黎再聯絡你呀 ! 同埋得閒約埋踩車呀!感謝!
而家完成左未?

TOP

13號已回台北"還車", 等車店多點時間洗車和pack箱。

我正坐台鐵還島,跟一些在環島時相識和接受過人家幫忙而說聲"多謝"。 正所謂"得人因惠千年記"

去了宜蘭,花蓮,正在高雄,準備往台南。今天回台北

btw, 今個星期六日應該去翔東試架rb+新鈐,

再唔係可以放上a shop :D

TOP

剛碰到兩位熱血青年,拎埋結他諗住邊藝邊疇旗環台30日,更重要大家都深受<練習曲>影響: 現在不做,一輩子也不會做。 有夢想既香港青年已不多。

TOP

13號已回台北"還車", 等車店多點時間洗車和pack箱。

我正坐台鐵還島,跟一些在環島時相識和接受過人家幫 ...
acog 發表於 2014-6-16 10:27


睇黎ACOG 師兄就黎要換屋放多架RB :P

TOP

剛碰到兩位熱血青年,拎埋結他諗住邊藝邊疇旗環台30日,更重要大家都深受影響: 現在不做,一輩子也不會做。 ...
acog 發表於 2014-6-16 17:34


見到GE 話, 同佢地講, 其實不難, 因為我係路上識到個FD, 佢係香港人徒步環島, 28 日先用左4千台仔。

TOP

求T3F用後感

TOP

見到GE 話, 同佢地講, 其實不難, 因為我係路上識到個FD, 佢係香港人徒步環島, 28 日先用左4千台仔。 ...
eriklam9999 發表於 2014-6-17 12:14


佢地台灣好多本地人徒步環島.

TOP

btw 提提大家:

買旅遊保險時記得睇清楚單車related ge luggage 被人整爛包唔包。因為我今次就係唔包, sosad....我用建行個個保險的...

好彩平平地收左2 條2 手ling, sad....

TOP