回復 18 #新遺失戰艦

我去呢度問,果然冇去錯,個個都係pro!

呢3個名稱,我全部唔識,不過,我仍懂 谷歌,我估計係 我用嘅係 open,因為入門又最平!



via HKEPC Reader for Android

TOP

上次我去換外呔,淘左幾十蚊一條果種!

一定唔方勁得去邊

via HKEPC Reader for Android

TOP

換防剌外胎啦,打夠110PSI,未爆過內胎(都係用平建大內胎).
Maxxis Refuse 一級防刺公路車胎
https://www.youtube.com/watch?v=IY670zp86z0

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果內呔無硬物但又有小穿口位的話,多數係「蛇咬」
「蛇咬」的成因係單車呔內壓不足,內呔要幾大壓要睇返外呔可以承受幾多壓(一般都有寫明)
好似我的最高可以受到150PSI,最少要打130-140PSI,基本上RB買高壓外呔,會出現「蛇咬」的機會會比較低,但相反就會較容易會比外物刺穿

但基本上如米之蓮RB車軚,講緊都要120PSI,所以樓主可以試下買一個有氣壓錶的泵,方便打氣時測量

TOP

回復 abicycle

我真係要學用氣泵,我打到100psi  已盡 ,放氣咀時總係漏左D氣。

via HKEPC Reader for An ...
9gor 發表於 2019-1-19 23:04


100PSI係一定唔夠啦

TOP

回復 23 #staymen

Good choice!



via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 25 #sunhikari

非常祥細,感謝你!

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 21# 9gor

Open都有貴野
我有兩對鈴, Mavic Ksyrium SR & Easton ec70
前者用Veloflex Record Clincher
後者用Tufo C Elite Pulse Tubular Clincher
1星期最少1晚大埔道來回
都好耐無爆過呔

TOP

100PSI係一定唔夠啦
sunhikari 發表於 2019-1-22 09:35 AM


其實要睇呔闊同體重
輕磅踩23c再打100psi以上

TOP