踩完。多謝甘多位Ching之前的提點。

#最終買左部二手Giant SCR1托運過去。踩完全程既感覺係:原來踩靚單車 ...
safan852 發表於 2017-8-29 16:00


恭喜順利完成.

    幼胎好去是正常.

下次試吓小豆島

TOP

踩完。多謝甘多位Ching之前的提點。

#最終買左部二手Giant SCR1托運過去。踩完全程既感覺係:原來踩靚單車 ...
safan852 發表於 2017-8-29 16:00



多謝分享,好有用 : D

TOP

回覆 18# fiddle
睇完師兄呢篇文章, 我都好有興趣
想問師兄住宿係一早book定, 定邊玩邊找?

另問其他師兄, 如果用車袋帶部20"小摺去;
有冇試過用呢樣做防震/填充物料
充氣柱1.jpg
(諗住打6-7成漲), 謝謝

TOP

諗住打6-7成漲,
如果當日airline話要再放多D氣...

職員有絕對權力唔比任何佢地當時認為不安全既野上機

TOP

回覆 23# mingsmac


    請問師兄有無在日本定邊玩邊找住宿的經驗和能力?

能力包括語言, $$, 應變, 等等...
當地人收得早, 亦習慣預早安排.

TOP

回覆 24# nganshiu
謝謝
如果氣柱只充到微漲應該可以?
因比較方便攜帶.

咁胎氣都要全放嗎? 謝謝

TOP

另外 fiddle師兄唔好意思, 回錯左你個post

TOP

回覆  nganshiu
謝謝
如果氣柱只充到微漲應該可以?
因比較方便攜帶.

咁胎氣都要全放嗎? 謝謝 ...
mingsmac 發表於 2017-9-4 23:37



    氣柱方便 , 但如許可, 去時會用發泡膠, 紙皮, 衣物可能更好.
如果氣柱只充到微漲應該可以? 當值主任會即時答你. (利申: 試過少量無事, 應該不會有心難為你, 但誰敢保証)

咁胎氣都要全放嗎?
不用. (個人認為自己條胎max100psi, 20psi應該不會爆)
https://www.facebook.com/IOPA.tw/posts/1593039180915853

TOP

回覆 23# mingsmac

D 氣柱好似幾好喎
可以比詳細資料MA?

半滿我覺得應該冇問題,軚氣都係放一半OK

TOP

回覆  mingsmac

D 氣柱好似幾好喎
可以比詳細資料MA?

半滿我覺得應該冇問題,軚氣都係放一半OK ...
fiddle 發表於 2017-9-5 02:10


理論上是最大變化是大約38%
如果你胎max200, 放到100. 可以肯定職員目測手測後不會比你過關.
如果你胎max60,   放到30, 有機會OK.

職員未必有足夠知識分辨你胎既MAX.
如以下這條胎MAX是145psi;
http://www.chainreactioncycles.c ... -2017/rp-prod155049

TOP