本帖最後由 新遺失戰艦 於 2016-6-20 00:27 編輯
吓 討論區 討論下又叫執著?! 你係版主嚟架嘛?主責係 …
killer_queen 發表於 2016-6-19 10:55 PM 
版主主責唔係要應同你
而且我要講都講晒
從Power 層面又講過, 從齒比去講, 又講過
但係你自己就一味用2*11=22 (同埋一個牛頭唔搭馬嘴既理論)去迫人地去接受你既22速理論
我就唔會咁做囉~
只怪我太認真, 搵晒資料同你討論, 你就只係識得用2*11=22
我應該一句話: 係呀, 真係22速, 咁你就最開心
BTW: 叫你唔好咁執著=叫你唔好討論? 神邏輯!? |