其實你覺得真係有22個波, 咪22囉~
又何必要其他人認同?

就好似我堅持2x11, 而唔係22速/波
我都無迫你去 ...
新遺失戰艦 發表於 2016-6-19 22:52


吓 討論區 討論下又叫執著?! 你係版主嚟架嘛?主責係 …

TOP

其實你覺得真係有22個波, 咪22囉~
又何必要其他人認同?

就好似我堅持2x11, 而唔係22速/波
我都無迫你去 ...
新遺失戰艦 發表於 2016-6-19 22:52


對唔住 打攪哂 自動離開此區 ! 多有得罪!

TOP

本帖最後由 新遺失戰艦 於 2016-6-20 00:27 編輯
吓 討論區 討論下又叫執著?! 你係版主嚟架嘛?主責係 …
killer_queen 發表於 2016-6-19 10:55 PM


版主主責唔係要應同你
而且我要講都講晒
從Power 層面又講過, 從齒比去講, 又講過
但係你自己就一味用2*11=22 (同埋一個牛頭唔搭馬嘴既理論)去迫人地去接受你既22速理論
我就唔會咁做囉~
只怪我太認真, 搵晒資料同你討論, 你就只係識得用2*11=22
我應該一句話: 係呀, 真係22速, 咁你就最開心

BTW: 叫你唔好咁執著=叫你唔好討論? 神邏輯!?

TOP

我發覺係香港人先會咁興講22速
鬼佬, 甚至係台灣都會講11速 or 2x11 咁樣表示 ...
新遺失戰艦 發表於 2016-6-17 01:55



原來係咁

TOP

本帖最後由 新遺失戰艦 於 2016-6-21 02:53 編輯
原來係咁
edo963 發表於 2016-6-20 09:07 AM


其實撇除左D無謂爭淆
你只需要明白點解D人會講22 速,同埋點解我唔認同真係有22速
因為從齒比同功率去衡量,會有2種唔同見解
只係希望你有獨立思考,理解當中原因
之後你想點樣叫,就真係隨你喜歡
反正你講22 速 or 11速 or 2x11速我地都會明,
所以先建議唔好執著呢D字眼
(因為大家都明係講緊同一種野)
如果要執著,直接講5800,6800,9000  會更加直接方便清析

TOP

我上網睇就話係前面2餅後面8餅乘埋就係16

咁點解會係咁乘呢??
edo963 發表於 2016-6-15 16:02



答案係唔知點解!答接近啲嘅又 牛頭唔搭馬咀, 都係等 其他大爺/權威 答

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 新遺失戰艦 於 2016-6-21 22:58 編輯
其實睇 shimano manual 有講, 10速機構, 大約有 1/3 係唔應該用.  

所以 2餅10飛輪大約有 14個組合可用,  ...
seasky 發表於 2016-6-21 09:38 AM


全部同意
點解我要強調2x11 or 2x10 就係咁解
即使係11速, 都會講明係DA 9000 / UT6800 / 105 5800 11 Speed, 一定無得走雞
大家不彷去CRC望一望,睇下D鬼佬網站點講
http://www.chainreactioncycles.c ... ek23_2016_groupsets

TOP